op dashboard brand lichtje

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 op dashboard brand lichtje

• Maker
    Discussie
  • Vandaag zetten we den auto buiten voor auto te wassen en op dashboard brandt het lichtje met zo den auto op en e pijlke op de motorkap achteraan. Volgens mij zal dit van de sensor zijn. Maar welke?

1) Die van elektr vleugel? zitter er 2 aan die tandwielen
    2) Van de motorkap. zit er 1 in de hoek beneden

Iemand die dit weet?

Thx

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”Pascal”:3a31gadd]Luc, die vraag werd hier wel gepost onder de rubriek ‘964’ … Volgens mij was het dus overbodig te vragen om welk model het ging hé ! 😈 [/quote]

Beste Pascal en weet ik dan ook het bouwjaar 😆 en ja ik zal eens nen bril kopen bij u zenne 😉
      P.S. heb jij nog verrekijkers in stok ? stuur me anders eens wat info door en ik zou nog iets moeten hebben maar daar bel ik wel eens voor.

Luc, die vraag werd hier wel gepost onder de rubriek ‘964’ … Volgens mij was het dus overbodig te vragen om welk model het ging hé ! 😈

[quote=”RSR”:qtuyfai2][quote=”davedavy2″:qtuyfai2]:oops: tis ne carrera4 van ’90 zoals hierboven al ergens staat.

💡 Lichtje is na een tijdje uitgegaan. reden ❓ mss zoals setakira zegt.

Bij de ruitenwisser die relais verwijderd en draadje gelegd en ruitenwisser ging. Dus ist volgens mij da “relaiske”.

thx to all

@RSR
          : Kan ik zo vrij komen ❓ [/quote]

Ja idd daar heb ik echt niet aan gedacht maar normaal weten de eigenaars dat zelf wel ma kom geen probleem. En wat bedoel je met vrij komen ? Je mag gerust eens langs komen zoals ik je reeds verteld heb maar deze week was het echt om zot te worden in onze carrosserie daarmee had ik het liever niet. Zeg heb je die dingen ontvangen dat ik je heb gestuurd ?

Luc[/quote]

nee niks ontvangen. Maar zullen eens langskomen. Is niet zover van bij ons. regio geraardsbergen

thx

[quote=”davedavy2″:em8m9nxc]:oops: tis ne carrera4 van ’90 zoals hierboven al ergens staat.

Bij de ruitenwisser die relais verwijderd en draadje gelegd en ruitenwisser ging. Dus ist volgens mij da “relaiske”.

thx to all

@RSR
            : Kan ik zo vrij komen ❓ [/quote]

Ja idd daar heb ik echt niet aan gedacht maar normaal weten de eigenaars dat zelf wel ma kom geen probleem. En wat bedoel je met vrij komen ? Je mag gerust eens langs komen zoals ik je reeds verteld heb maar deze week was het echt om zot te worden in onze carrosserie daarmee had ik het liever niet. Zeg heb je die dingen ontvangen dat ik je heb gestuurd ?

Luc

😳 tis ne carrera4 van ’90 zoals hierboven al ergens staat.

thx to all

@RSR
              : Kan ik zo vrij komen ❓

Misschien niet rap genoeg buiten gereden of niet ver genoeg?

Met de 993 brandt dat lampje ook als je start en verdwijnt pas terug als ik stukske (kan niet zeggen hoeveel meter) en bepaalde snelheid (kan niet zeggen hoeveel) gereden heeft.

Ik zal als ik het niet vergeet hier eens op te letten. Het is mij eens opgevallen dat het soms langer brandt dan anders dus ik denk dat het ook met snelheid te maken heeft.
                Let op! Ik bedoel niet snelheid op weg maar het slakkengangetje van het heel voorzichtig naar buiten bollen uit de garage…. 🙂

[quote=”davedavy2″:336eurdj]Vandaag zetten we den auto buiten voor auto te wassen en op dashboard brandt het lichtje met zo den auto op en e pijlke op de motorkap achteraan. Volgens mij zal dit van de sensor zijn. Maar welke?

1) Die van elektr vleugel? zitter er 2 aan die tandwielen
                  2) Van de motorkap. zit er 1 in de hoek beneden

Iemand die dit weet?

Thx[/quote]

Is hij wel gans in ?? er kan ook ergens iets tussen geraken enzo. Maar is dit niet dezelfde wagen met dat probleem van de wisser achteraan ?. Ik kan u maar 1 ding aanraden en dat is om de wagen eens binnen te brengen en dan kan ik goed zien wat er stuk is.

[quote=”mcklusky”:1glw984z]Tis ne 911 carrera 4 van ’90 Luc…

zie de eerdere postings van davedavy… 🙂 [/quote]

Als ik altijd alle postings van een persoon moet gaan lezen om te zien met welke type porsche hij rijd dan heb ik wel veel werk hoor.

Tis ne 911 carrera 4 van ’90 Luc…

zie de eerdere postings van davedavy… 🙂

is “den auto” niet voldoende voor jou Luc ? 😆

Voor de laatste keer willen jullie er bij zetten om welke wagen het gaat (type) en het bouwjaar zo kan ik iedereen beter helpen en anders is het vissen hoor.

Luc

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.