Home › Forum › Zeverhoekje › Op een dag vind je de job van je leven …
- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 11 maanden geleden door Ben Borighem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Cayman718″ post=260574]Bladerunner : Ik denk dat we collega’s zijn 🙂
Mijn vestiging is Paille 🙂 Das zonder Ibiza 🙂
Met de NMBS das nog een stuk slechter[/quote]
Welwel, nog een Proximus Porsche liefhebber. :drink:
Ik als zo goed als de enige Kempenaar in Hasselt. Ik ben blij dat ik de Seat heb want de NMBS sucks… 😡
Niets slecht over de Seat Luc anders de volgende terug een Berlingo 😉
Bladerunner : Ik denk dat we collega’s zijn 🙂
Mijn vestiging is Paille 🙂 Das zonder Ibiza 🙂
Met de NMBS das nog een stuk slechter
[quote=”Yellow Submarine” post=260537][quote=”bladerunner” post=260523]Dan moet ik eens dringend met ons Dominique Leroy gaan spreken want ik heb maar ne Seat Ibiza die ik dan zelfs nog niet na mijn uren mag gebruiken.
[/quote]Bedoel je dat als voordeel of als nadeel? :engeltje:[/quote]
Tja, dat is een nadenkertje…
Niets slecht van ne Seat Ibiza maar ook niets goed. 😎
awel, als je die dan hebt, laat maar weten, dan hebben jullie laadpalen nodig ook voor die fietsen…. en daar kan ik bij helpen (en zo is mijnen baas ook weer tevreden van mijn werk… :first: )
Awel ja maar hebben jullie geen elektrische bedrijfsfietsen?? :p
Moet ik toekomstige vacatures te brouwerij Duvel Moortgat ook hier posten :drink: ?
bedrijfswagen is zelfs méér dan een BMW5…Mazda6 :driver:
als voordeel natuurlijk :drink:
denk dat hij wil zeggen dat hij met z’n baas wil gaan praten om er niet meer mee te moeten rijden 😆[quote=”bladerunner” post=260523]Dan moet ik eens dringend met ons Dominique Leroy gaan spreken want ik heb maar ne Seat Ibiza die ik dan zelfs nog niet na mijn uren mag gebruiken.
[/quote]Bedoel je dat als voordeel of als nadeel? :engeltje:
[quote=”CARMANIACS” post=260504]Beetje een crisis manager dus. Mits bijhorend loon en firmawagen zullen daar wel genoeg liefhebbers voor zijn. Bij ons op het werk spreken ze dan snel over 6000-9000 euro bruto en een mercedes E-klasse of BMW 5 reeks. :?:[/quote]
Ik denk niet dat je in dit geval op 6000-9000 euro bruto moet rekenen. Eerder de helft.
Dan moet ik eens dringend met ons Dominique Leroy gaan spreken want ik heb maar ne Seat Ibiza die ik dan zelfs nog niet na mijn uren mag gebruiken.
En altijd de kloterij van onze aannemers oplossen. :think:[quote=”Harley G” post=260499]Hmmmm, lijkt me wel wat. Eigenlijk is dat de functie waarbij je altijd alle sh*t op uw kop krijgt. Ontevreden klanten, ontevreden techniekers, door verkopers gedane beloftes en een directeur die op je kop klopt omdat de ebit niet hoog genoeg is…..
I like it! :lekker:[/quote]Klopt ik heb recent de after sales manager van een Ferrari garage leren kennen.
Die zei hetzelfde, hij lachte er dan mee dat het zijn job is klagers hun problemen op te lossen :happy:
Rijd ook wel met de nieuwste Maserati rond :driver:Beetje een crisis manager dus. Mits bijhorend loon en firmawagen zullen daar wel genoeg liefhebbers voor zijn. Bij ons op het werk spreken ze dan snel over 6000-9000 euro bruto en een mercedes E-klasse of BMW 5 reeks. Vorige maand zelfs een nieuwe BMW 7 zien afleveren.
Misschien eens mijn kandidatuur opsturen ❓
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.