Op mijn tenen!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Op mijn tenen!

• Maker
    Discussie
  • Jongens, jongens, het laat me niet los, nu staat deze weer op mijn tenen. :music:

Mijn vrouw en mijn verstand zeggen, doe het niet, houd het bij de Nougat Targa, je hebt net nieuwe sloefjes gekocht, maar toch,…

Deze staat in Denemarken bij een officiële Porsche dealer, en die kleur, die velgen, die verlaging, kortom, perfect mijn goesting. :lekker: :lekker:

Hoe zit het eigenlijk met invoer vanuit Denemarken, iemand tips? Niet dat ik het doe maar man, man, man,…. goesting

KLIK

_27.jpg

3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Een prachtige 964 cabrio maar u 3.2 Targa ervoor wegdoen goe gek.
      Als het voor erbij is dan zeg ik doen, nu de lage prijs 35000 is al verklaart door Luc993cabrio.
      Dus tel maar al wat bij, enkel niet kunnen garanderen dat hij ongevalvrij is hmmmmmmm

2 weken geleden gebeld met die garage in Denemarken voor die 964! Historiek niet aanwezig, km konden niet gegarandeerd worden, niet 100% zeker dat hij ongevalvrij is, motor lekt op 2 plaatsen. Als dit je niet stoort blijft het wel een mooie wagen. :salut: :salut: :salut:

Als je een 964 ERBIJ wil en je hebt de ruimte en centen lijkt mij dit een topper.
          Zeker de beste die ik in jaren heb zien voorbij komen.

prachtige wagen,ik zou nie twijfelen 🙂 🙂 🙂

Doen ! Beide bijhouden.

Ik vind hem mooi, maar je nougat is toch minstens even prachtig. Zou er toch 2x over nadenken :think:

Weekendje over en weer met de vrouw 😎 Misschien krijg je ze daarmee overtuigd! :up:

Volgens mijn eega (en zij kan het weten) is Denemarken deel van Europa. Importeren is even simpel als uit Nederland dus (douatechnisch in alle geval) . Ik wil gerust mee naar Denemarken bollen…Niet te lang twijfelen :mrgreen:

Amai, da zou ook wel mijn goesting zijn! *luv *luv *luv

XXX

De Nougat doe je toch niet weg, dat beestje is zo mooi *luv
                        Dat grijs geval is eerder om erbij te nemen hé :happy:

Mooie kleur
                          Mooie stoelen.
                          Is het niet 35000€

Goed opletten daar in DK met de prijzen, op hun site staat hij 525000 dk, is een goede 70000 euro 😉

Over het algemeen heb ik het niet zo met de lijnen van een 911 cabrio, maar bij deze zou ik gaan twijfelen :think:
                              Enfin: :up:

Ja halo, da’s niet mis! :respect2:

Prachtig inderdaad die kleur, zijn de velgen van de 993, niet?

Groot voordeel ook, kan vanaf maart worden ingeschreven met zeer lage BIV, in tegenstelling tot een 964 van ’91, sinds 1 januari is de BIV hiervoor opgetrooken naar 1740€. :bounce:

Via officiele Porsche dealer, warschijnlijk nog een goede garantie inbegrepen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.