Op reis met een 993 cabrio

Home Forum Porsche Uitstappen Op reis met een 993 cabrio

• Maker
    Discussie
  • Beste,
    ik ga volgende week voor het eerst op reis met de 993 cabrio.
    Daar ik zowel open wil rijden  als gesloten (als het regent vb) heb ik ook de hoes voor het open dak mee.

Hoe regelen jullie dat je wat bagage kan meenemen?
    Gebruiken jullie sporttassen? Leggen jullie iets op de neergeklapte achterzetels? maar wat dan als je open wil rijden?

Alvast bedankt bij voorbaat voor alle nuttige tips

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Geweldig ,dat ik daar niet aan heb gedacht

[quote=”jacques911 post=291058 userid=3789″]Waarschijnlijk omdat je alleen op reis bent ,met een vrouw erbij is het een heel ander verhaal.
         [/quote]

Mijn vrouw heeft zo haar eigen manier van bagagevervoer op onze jaarlijkse vakantie met de Porsche.

Waarschijnlijk omdat je alleen op reis bent ,met een vrouw erbij is het een heel ander verhaal.

klopt, je krijgt opvallend veel als je wat ‘propt’…
            slaapmatten en slaapzakken kreeg ik onder de neergeklapte zetels (daar heb je dan een holle ruimte)
            tent en sporttassen pasten mooi in koffer vooraan
            op neergeklapte zetels kon ik vouwtafel plat leggen, vouwzetels, frigobox, hoofdkussens…
            gasvuurtje achter de passagierszetel met daarop schoenen …

maar zoals aangegeven hierboven, je hebt geen 3 paar schoenen nodig voor 4 dagen (note to self) 

Wij zijn zo verschillende jaren op vakantie geweest ,
              Bij ons was het gewoonlijk de achter rugsteunen neerklappen en twee van die kleine reiskoffertjes (trollys) erop zodat je onder de rugsteunen nog wat andere dingen kunt leggen . In een g model krijg je in de koffer nog gemakkelijk een grote valies plus een reiszak .Maar bij de latere modellen heb je in de kofferruimte toch beduidend minder plaats .Zeker bij een 4 tractie .
              Maar uit ervaring hadden we toch alle jaren teveel bij .

Ja reistassen is het beste, op de vloer achteraan, in de koffer vooraan, op de neergeklapte zetels achteraan. Reistassen kun je gemakkelijk plooien in alle richtingen. Als je open rijdt zou ik over de tassen op de zetels een donkere deken of dergelijke leggen. Zo valt het minder op. Ik neem ook altijd zo een zilverkleurig oprolbare folie mee om achter de voorruit te leggen of op de zetels in jouw geval. Zo worden de zetels etc niet heet. Zonnecrème en petjes niet vergeten. Eventueel een setje om vliegen en dergelijke veilig te verwijderen. Veel plezier! (foto zien we graag)

Achterzetels plat met daarop sporttassen, kofferruimte vooraan ingevuld met op maat gemaakte valiezen en een rekje achteraan.
                  Je zal verschieten hoeveel bagage je kan meennemen.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.