op te knappen 964 carrera 4 3.6

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s op te knappen 964 carrera 4 3.6

• Maker
    Discussie
  • De 964 staat nu al ff in de garage en we zouden eens moeten opfrissen. Hier en daar wat herstellingen doen enzo. Wagens is van mijn vader werd redelijk veel met gereden en verbruikt wel wat. Dus heeft hij een andere gekocht. Aangezien deze nu in de garage staat mag hij wel een opknapbeurt krijgen zodat hij er terug als nieuw uitziet.

Een roest plekje aan de deur.

Voorruit die er raar uitziet onderaan.

Klein deukje aan koplamp.

een diepe lange kras door vandalisme.

motor piekfijn in orde

Nog wat foto’s:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • prijzen moet ge met hem afspreken, prijzen liggen overal ongeveer hetzelfde, ‘t is op de afwerking dat het grootste verschil zit, binnenkort heb ik een nieuw VW buske en die gaat rechtstreeks naar Kustom creations en ik weet waarom 😉

[quote=”terrum”:1uy1q0mh]Kustom creations doet alles aan je wagen waar je van droomde, een mooi voorbeeld hiervan is toch wel mijn verbouwing 8)

grtz Geert 😉 [/quote]

Da heb ik al goe gevolgd. hier, TB, cleaned …

Over zijn werk ben ik al overtuigd 😆 de prijs 🙄

Geen korting als ik 2 interieurs binnenbreng ? 8)

Kustom creations doet alles aan je wagen waar je van droomde, een mooi voorbeeld hiervan is toch wel mijn verbouwing 8)

grtz Geert 😉

[quote=”Kustom creations”:3a3vn4ya][quote=”davedavy2″:3a3vn4ya]
            Aan het interieur is ook nog wat werk. Vorige eigenaar heeft er geen zorg van gedragen.
            [/quote]

Hier kan ik je misschien van dienst zijn 😆

[quote=”davedavy2″:3a3vn4ya]
            Bestaat er een firma die gebruikte onderdelen van porsche verkoopt? Zoals van geaccidenteerde porsches enzo?
            [/quote]

Hier op het forum eens een post zetten met wat je nodig hebt kan helpen, McKlusky heeft dikwijls wat liggen, anders fg porsche ofzo.[/quote]

Ok bedankt.
            Doe je ook het interieur tapijt. Dus niet de voetmatjes maar volledig tapijt?
            Kan je mij mss even een prijs pm’en voor interieur en deurpanelen van audi a4 avant 8e? Volledig in 1 kleur eventueel ander kleur stiksel. Verschil tss enkel of dubbel stiksel?

thx

[quote=”davedavy2″:3g21scb4]
              Aan het interieur is ook nog wat werk. Vorige eigenaar heeft er geen zorg van gedragen.
              [/quote]

Hier kan ik je misschien van dienst zijn 😆

[quote=”davedavy2″:3g21scb4]
              Bestaat er een firma die gebruikte onderdelen van porsche verkoopt? Zoals van geaccidenteerde porsches enzo?
              [/quote]

Hier op het forum eens een post zetten met wat je nodig hebt kan helpen, McKlusky heeft dikwijls wat liggen, anders fg porsche ofzo.

de antenne zit inderdaad in de ruit verwerkt. Wordt dus een nieuwe. Zoals “setakira” zegt zal ik de raamranden goed nakijken en eventueel in orde zetten.

De 964 is van ’90 en heeft een 154.000km op de teller staan. Juist groot onderhoud gehad $$$$.

wat ik eens wou vragen voor de kenners onder jullie. Op de achteras zitten 2dezelfde velgen. staan evenver in hun wielkassen en toch zit er op het linker wiel een spoorverbreder van ongeveer 1cm. Gaat zonder problemen door keuring. Raar want hier zijn ze niet zo happy om bij de keuring normaal. iemand een idee waarom dit zo is.

klopt, het merk van Turbo zijn ruit levert het 964 raam aan 200 euro, het oudere type 911 raam zelfs aan 100 euro.

8) Yep, een 964 ruit:

-groen getint
                    -met groen zonneband
                    -geïntegreede antenne (is standard denk ik)
                    -zelfs beugel waar de spiegel op vast zit was reeds verlijmd.

[quote=”turbo”:ru3kdl3i]:shock: 😯 😯 653 € voor een voorruit ???

Heb er tevens (vrij recent) ééntje gekocht.
                      Is wel van het merk Pilkingston maar heb maar iets van een 200€ betaald incl BTW.[/quote]

Met zonneband en geintegreede antenne?
                      Zonder antenne is het tegen de 300€ dacht ik

Nu was het toch voor de verzekering dus…

😯 😯 😯 653 € voor een voorruit ???

Heb er tevens (vrij recent) ééntje gekocht.
                        Is wel van het merk Pilkingston maar heb maar iets van een 200€ betaald incl BTW.

Veel succes ermee.

Voorruit kost wel iets, net de mijne vervangen wegens barst door steenslag.
                            Enkel de ruit was al 653€ zonder BTW!
                            Zit wel zonneband en antenne in verwerkt.
                            Met plaatsing en montagekit toch al snel 900€

Heb mijn omnium er voor dit jaar weer al uit 😉

Voorruit is een simpel probleem maar kan niet gerepareerd worden.

Mijn vader zijn mercedes heeft dat ook (staat altijd buiten) maar nog erger (heeft het op 3 plaatsen).

De lagen van het glas komen los en daardoor stapelt zich daarin vocht op.

Als het een klein beetje is kan je proberen met een haardroger de plek warm te maken er is er een kans dat dit verkleint (of paar uur in zon laten staan). Reparatie is echter niet mogelijk dus als je het voorgoed weg wil dan kan je enkel nieuwe voorruit steken. En als je dat toch doet, verzorg dan goed de raamranden, kan zijn dat je daar wat roest ziet, is dat ook ineens in orde 🙂

Ik kijk al uit naar het vervolg… 8)

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.