Op vakantie met de Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! Op vakantie met de Porsche

• Maker
    Discussie

• Pascal VB
    Deelnemer

Nu het vakantie is dacht ik bij mezelf, waarom niet een topic aanmaken over “op vakantie gaan met de Porsche”?

Ik denk dat er ongetwijfeld mensen zijn die gepakt met de “P” op vakantie gaan en daar wil ik net zoals vele anderen veronderstel ik wel wat foto’s van zien.

Dus mensen, plaats je vakantieshoot met de Porsche hier online :driver: !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
      • Het was wel degelijk op vakantie

mooie foto’s

zo te zien wel

ook mooie Porsche die je daar hebt

Lijkt er een beetje op dat het bord in zijn Porsche zit :happy:

Ook op huizenjacht geweest? :mrgreen: :mrgreen:

Terug uit verlof met de porsche In Frankrijk.Eerst een periode tegen italie geweest aan Nice – Monaco en omstreken gevolgd een periode tegen Narbonne – Carcasonne is iets meer tegen de spaanse grens om uiteindelijk een 5 tal dagen in de provence te gaan rondtoeren .We hadden er toch 4200 km op zitten .Eerst foto met Nice op achterzijde en tweede foto foto is hoe we er ook veel hebben rondgereden daar er toen een kleine hitte golf was,vensters open en achtervenster gewoon los

Attachments:
                  • DSC01414-800.jpg
                  • DSC01526-800.jpg

Ik sluit me aan bij onze grote grappenmaker :drink:

Stefan als je vragen hebt neem gerust contact op met ons .
                      We zijn er om elkaar te helpen .

Groeten Funny

Hallo Stefan,
                        Toer gemaakt in Duitsland met de P?
                        Reisverslag is hier zeker welkom.
                        Patrick

Ho-ho gasten,dat was helemaal niet negatief bedoeld van mijn kant,ik kom er graag voor uit dat mijn kennis van foto’s plaatsen en zo,helemaal mijn ding niet is.En trouwens kan ik tegen een stootje of grap hoor!Ben ook geen :engeltje:
                          In alle geval blijf ik dit boeiende forum zeker volgen :applaus:
                          En wanneer ik problemen heb of vragen zal het zeker niet nalaten deze te plaatsen.

welgemeende groeten

Stefan

[quote=”giuliajultje” post=104252]sorry,ben niet zo handig met de computer,zal in het vervolg alleen beperken tot het kijken naar het forum. 😕

stefan[/quote]

Sorry hoor, was enkel grapje, mijn excuses

[quote=”giuliajultje” post=104252]sorry,ben niet zo handig met de computer,zal in het vervolg alleen beperken tot het kijken naar het forum. 😕

stefan[/quote]

Hey kerel, dan was ik hier al lang door die gasten eraf gebonjourt 😛

Opm is zelfs goed gevonden!
                              :relaxman:

Moet je niet doen hoor .
                                Hier grappen ze wel eens .
                                Lange teentjes zijn hier zeker niet nodig 😉

sorry,ben niet zo handig met de computer,zal in het vervolg alleen beperken tot het kijken naar het forum. 😕

stefan

[quote=”giuliajultje” post=104222]
                                    [attachment]BILD0030.JPG[/attachment]
                                    Bensberg[/quote]

Prachtig

Is het zoek de 10 verschillen …?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.