Op vakantie met de porsche…

Home Forum Porsche Uitstappen Op vakantie met de porsche…

• Maker
    Discussie
  • Beste *porsche vrienden,

Na het verslag gelezen te hebben van de roadtrip 2013 en 2014 hier ook een kleinere uiteenzetting van onze vakantie met de porsche.

Natuurlijk kon ik er jammer genoeg niet mee rijden naar onze bestemming dit was met de bagage niet mogelijk. :think:
    Maar de oplossing lag voor de hand dus de *porsche in de trailer en weg waren we…

image_2014-07-20.jpg

image_2014-07-20-8.jpg

image_2014-07-20-3.jpg

image_2014-07-20-9.jpg

Na een lange rit stoppen we even op een grote parking om de kindjes even te laten spelen.
    Komen er massaal Nederlanders vragen achter onze “caravan” nog nooit gezien…. :think: :happy:
    Tja ik kon het niet laten en zei dat dit het laatste model was en met 1 druk op de knop alles veranderde de ruiten komen tevoorschijn, zelfs de voortent sprong eruit !!!
    Dit moesten ze natuurlijk zien….(ze waren er mee weg) 🙄 :happy:
    Zie ze al staan lullen op hun camping wat ze wel niet gezien hebben :happy:

Bon we vervolgen de weg en lap geflitst aan 91km/ uur op de snelweg…. Waar men toch normaal 130 mag.
    Bon soit we zien wel als we thuis zijn…. :ass: de staat

Eens aangekomen aan de woning, blijkt dat de verhuurder ook zot is van *porsche de eigenaars stonden ons op te wachten
    Hij kon niet wachten om de onze te zien….
    Onmiddellijk de trailer gelost en het hele gevaarte in de garage binnengereden…
    Allé klaar om op uitstap te vertrekken…

Na alle valiezen te hebben gelost gaan we nog vlug effe naar de winkel voor de komende dagen te overleven.
    En wat zie ik op de parking in apt …

image_2014-07-20-5.jpg

Iemand van hier???

Tot laters… :drink:

Attachments:
    • image_2014-07-20-2.jpg
    • image_2014-07-20-4.jpg
    • image_2014-07-20-6.jpg
    • image_2014-07-20-7.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
    • Welkom terug :salut:

Veilig thuis geraakt, deze nacht rond 2.15 vertrokken en deze namiddag om 15.30 reeds thuis.
        Goed gebold als je weet dat we bijna 2 uren gestopt zijn voor oa ontbijt, beentjes strekken met de kindjes en middagmaal nuttigen.
        Nu juist gedaan porsche gelost, (wassen zal voor morgen zijn samen mer de daily) wijnkelder gevuld, trailer gewassen en gestald klaar voor binnen een paar weken.

Bedankt voor de reacties en tot binnenkort eens op een treffen.

😀 Greets :driver:

Ps mijn zoon wou al direct beginnen schuren aan de trapauto die was blijkbaar nog niet helemaal uitgeput

mooi verslag zo een trailer is de max :up:

Leuke hut overigens!

Porsche 1988 is zo sportief om ‘s nachts te gaan rijden om de overlast te beperken … wel thuis!

F

[quote=”porsche 1988″ post=174898]
              Ps mss een tip volgend jaar vrouw met kindjes op tgv en zelf rijden met de *porsche :think:
              Echt een aanrader op hier te rijden zalig om hier te rijden zelfs[/quote]

Die vlieger zal hier echt niet opgaan hoor :bounce:
              Trouwens, dan zou ik alleen naar daar moeten rijden. Lijkt me ook geen plezier dan. 😕

Allez, nog een behouden terugrit met die nep-sleurhut (ongezond jaloers) :mrgreen:

Aan alle mooie liedjes komt een einde, maar troost u, hier is’t ook goed. :drink:

Veilige terugreis! :driver:

Ik had nochtans de laatste terug recht kunnen plaatsen :drink:
                  Maja liever ne foto op zijn kop dan mijn auto irl op zijne kop…
                  Zal volgend jaar de laptop meepakken :coolness:
                  Greetz

[quote=”deepee” post=174935]mooie streek, lijkt me idd een aanrader om met de P eens te doen.
                  alleen die aaifeun van u is op de evenaar of in australië gekalibreerd denk ik.[/quote]

mooie streek, lijkt me idd een aanrader om met de P eens te doen.
                    alleen die aaifeun van u is op de evenaar of in australië gekalibreerd denk ik.

Onze laatste uren zijn hier aangebroken. Jammer maar helaas 😥
                      Nog even een update van de laatste dagen hier en wat sfeerfoto’s van ons huisje hier.

image_2014-08-01-3.jpg

image_2014-08-01-4.jpg

image_2014-08-01-2.jpg

Nog een mooie weg gevonden op een van de laatste uitstappen.
                      image_2014-08-01-10.jpg

Gisterenavond nog even gaan eten en daar stond een *porsche sc op de parking.
                      Relatief mooi maar het interieur was een echte ramp.

De porsche zit al in de trailer samen met de nieuwste aanwinst.
                      Deze nacht rond 2 uur zet het konvooi zich in beweging… :driver:
                      image_2014-08-01-5.jpg
                      image_2014-08-01-7.jpg

image_2014-08-01-9.jpg

ken

leuke tripje idd
                        bedankt om het te delen 🙂
                        is een mooie streek, vorige jaar ook naar ginder geweest met ‘t vrouwtje, zonder *porsche

[quote=”FirstP” post=174840]Knap om je reis zo te volgen. :up:
                          Zou het je zo willen nadoen maar zonder trailer is dat hopeloos.
                          Met een vrouw en 2 dochters heb ik wat bagage mee te sleuren en dat past allemaal niet in die koffer. :bounce:
                          Hoe is het trouwens verder met de speling op je stuur?[/quote]

Bedankt voor je bezorgdheid.
                          De speling is dezelfde gebleven maar nieuw onderdeel ligt al op zich te wachten als we thuis zijn!
                          Na lokaal reeds 1200km gereden te hebben heeft hij zich al bij al heel goed gedragen :up:
                          Ik had ook niet anders verwacht van de *porsche
                          Ps mss een tip volgend jaar vrouw met kindjes op tgv en zelf rijden met de *porsche :think:
                          Echt een aanrader op hier te rijden zalig om hier te rijden zelfs

Groeten uit Flassons-sur-Issole, weliswaar zonder Porsche naar hier gekomen maar met de TGV, ook een gemak hoor 🙂

Attachments:
                            • image_2014-07-31.jpg
                            • image_2014-07-31-2.jpg
                            F

Knap om je reis zo te volgen. :up:
                              Zou het je zo willen nadoen maar zonder trailer is dat hopeloos.
                              Met een vrouw en 2 dochters heb ik wat bagage mee te sleuren en dat past allemaal niet in die koffer. :bounce:
                              Hoe is het trouwens verder met de speling op je stuur?

Hier zijn we terug met het vervolg…
                                Deze voormiddag richting sisteron gereden.
                                Mooie weg ernaartoe zonnig of niet open rijden was de boodschap…
                                image_2014-07-30-3.jpg

Op de weg enkele mooie lavendelvelden gepasseerd waar er voor de verandering nu eens geen japanners zaten om foto’s te trekken…

image_2014-07-30-5.jpg

Eens we in sisteron aangekomen waren de weg gevolgd naar de citadele,
                                Wat een weg was me dat het bleef maar stijgen, eens boven was het uitzicht super mooi.
                                image_2014-07-30-6.jpg

De volgende foto is van boven getrokken met een uitzicht op de samenvloeiing van de rivier la Durance en de Le Buech.
                                image_2014-07-30.jpg

Eens terug aan de wagen nog even vlug een drieuurtje voor de kids waaranders dan op de voorkant van de auto…

image_2014-07-30-4.jpg

Vervolgens nog naar vaison la romaine gereden voor een superleuk restaurantje met heerlijke pizza’s (onions confits)
                                Jammer maar helaas hij was niet open vandaag….
                                Dan maar terug richting huis en onderweg in malaucene gaan eten.

Nu nog het verslagje van vandaag aant schrijven op het terras met een vatje rose bij de hand.
                                Er zijn hier aan ettelijke vatjes gesneuveld 😳

PS reeds 1000km gebold hier met de *porsche
                                😀 *porsche :driver:

Mooi!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.