Op vakantie met de porsche…

Home Forum Porsche Uitstappen Op vakantie met de porsche…

• Maker
    Discussie
  • Beste *porsche vrienden,

Na het verslag gelezen te hebben van de roadtrip 2013 en 2014 hier ook een kleinere uiteenzetting van onze vakantie met de porsche.

Natuurlijk kon ik er jammer genoeg niet mee rijden naar onze bestemming dit was met de bagage niet mogelijk. :think:
    Maar de oplossing lag voor de hand dus de *porsche in de trailer en weg waren we…

image_2014-07-20.jpg

image_2014-07-20-8.jpg

image_2014-07-20-3.jpg

image_2014-07-20-9.jpg

Na een lange rit stoppen we even op een grote parking om de kindjes even te laten spelen.
    Komen er massaal Nederlanders vragen achter onze “caravan” nog nooit gezien…. :think: :happy:
    Tja ik kon het niet laten en zei dat dit het laatste model was en met 1 druk op de knop alles veranderde de ruiten komen tevoorschijn, zelfs de voortent sprong eruit !!!
    Dit moesten ze natuurlijk zien….(ze waren er mee weg) 🙄 :happy:
    Zie ze al staan lullen op hun camping wat ze wel niet gezien hebben :happy:

Bon we vervolgen de weg en lap geflitst aan 91km/ uur op de snelweg…. Waar men toch normaal 130 mag.
    Bon soit we zien wel als we thuis zijn…. :ass: de staat

Eens aangekomen aan de woning, blijkt dat de verhuurder ook zot is van *porsche de eigenaars stonden ons op te wachten
    Hij kon niet wachten om de onze te zien….
    Onmiddellijk de trailer gelost en het hele gevaarte in de garage binnengereden…
    Allé klaar om op uitstap te vertrekken…

Na alle valiezen te hebben gelost gaan we nog vlug effe naar de winkel voor de komende dagen te overleven.
    En wat zie ik op de parking in apt …

image_2014-07-20-5.jpg

Iemand van hier???

Tot laters… :drink:

Attachments:
    • image_2014-07-20-2.jpg
    • image_2014-07-20-4.jpg
    • image_2014-07-20-6.jpg
    • image_2014-07-20-7.jpg
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
    • Voila…Benzinetank vol…..ruitesproeier vol….motorolie nagekeken en bagage ingeladen.
      Alles ging makkelijk in de koffer…dus geen losliggende spullen op de achterbank.
      We vertrekken morgenvroeg rond 4 uur en denken de autobaan te volgen tot voorbij Dijon.
      Vanaf daar gaan we de groene wegen van Garmin volgen tot in St Martin d’Ardeche.
      We hopen als het niet te warm is ter plaatse wat mooie ritjes te maken.
      Spijtig dat we maar één week hebben anders zouden we in twee keer rijden.
      Hopelijk hebben we geen pech onderweg, maar toch maar een Europech assistance voorzien.
      Ik ga ook wat foto’s maken, maar ga ze na de vakantie wel uploaden.
      We zitten daar in een oude gite zonder Wifi.

Tot volgende week

Of zo

image_2014-07-25.jpg

image_2014-07-25-7.jpg

Wim

Ziet er beter uit zo. :up:

Ja ik weet het heb ewa moeite om foto’s direct recht te zetten maar de aanhouder wint hé :drink: :driver:

Wim

Zal best mooi geweest zijn, maar is een beetje moeilijk kijken. 😉

Vandaag met de daily driver naar orange geweest voor een bezoekje.
                Op de weg er naar toe ingehaald door een witte 997 en een mat zwarte 991 ze waren een beetje aan het racen en tsjonge wat een geluid… :applaus: de laatste was niet echt mijn ding qua kleur maar tja ieder zijn goesting
                Tevens ook een spy foto getrokken van een nieuwe BMW die ze aan het testrijden waren.
                De foto’s werden niet geapprecieerd door de chauffeur ik kreeg een kwade blik naar mij gericht.

image_2014-07-25-3.jpg

image_2014-07-25-6.jpg

Bon soit
                Morgen nog eens uitstap met de *porsche

Ps de afspraak met bladerunner is jammer genoeg niet gelukt.
                We spreken wel eens af in België.
                Langs deze weg nog een veilige terugrit hé :driver:

Attachments:
                • image_2014-07-25-2.jpg
                • image_2014-07-25.jpg
                • image_2014-07-25-7.jpg
                ken

leuk verslag!!!
                  zeker eentje om op te volgen
                  nog veel plezier op verlof met de *porsche !!!

Dit wist mijn lief vrouwtje reeds lang op voorhand en dit was voor haar no problem.. Wat een vrouwtje hé…

Om terug te komen op stuur issue deze voormiddag even gebeld met de plaatselijke onderdelendealer in de buurt van ons huis.
                    Antwoord aan de tel … Was niet echt gelukkig!!! 🙄 :wtf:
                    Ze pakken telefoon op met Ah PJ wij zijn bezig met klanten is het dringend…
                    Euhm ik ben ook een klant en ja ik ben in het zuiden en zit met een probleem….
                    Euhm rij er maar nog even mee kan zeker geen kwaad!

Tja het zal wss aan mij liggen!!!
                    Ik zou mijn klanten zo niet durven behandelen
                    Klant is koning maar ik blijf keizer is mijn leuze

image_2014-07-24.jpg
                    Tot slot een mijlpaal voor ons elfje

Deze avond ook proberen af te spreken met bladerunner maar tevergeefs mss lukt dit morgen beter…

Attachments:
                    • image_2014-07-24-2.jpg
                    • image_2014-07-24-3.jpg
                    • image_2014-07-24-4.jpg

[quote=”FirstP” post=174243]Hulde aan je vrouw om zo (benepen) een hele dag achterin de Porsche te zitten. Dat zal ik hier niet moeten proberen hoor ;)[/quote]
                      +1 :respect2:
                      Of was dat de voorwaarde om te mogen meerijden? :coolness:

F

Hier wat meer info over het busje van je stuurhuis dat waarschijnlijk aan vervanging toe is.
                        Ik veronderstel dat die speling niet zo gezond is voor het lager van je stuurkolom maar voor de rest kan je volgens mij nog wel veilig rondrijden hoor.
                        Als je wat gereedschap bij de hand hebt kan je dat busje ook wel gemakkelijk ter plaatse vervangen lijkt me.

Artikel dat je vermoedelijk nodig hebt => Steering Wheel Repair Sleeve, 911/912E/911 Turbo (1974-89) Nr.: 928-347-739-02-M100 (Brand: Genuine Porsche)

P.S. Hulde aan je vrouw om zo (benepen) een hele dag achterin de Porsche te zitten. Dat zal ik hier niet moeten proberen hoor 😉

Ik weet het maar met de iPhone niet zo handig om foto’s te posten
                          Plaatsen, kijken en aanpassen is hier de boodschap 😉 :driver:

Skoon foto’s, maar kan iemand mijn hals komen losmaken?
                            😉

Geniet van de Porsche en …. de welverdiende* vakantie

*: hopelijk welverdiend. :drink:

Edit: gaat al wat beter nu sommige foto’s wel in de juiste richting staan.

Het vervolg…

Deze morgen vertrokken en na 5 min de geitewollensokboer van de gite van bladerunner tegengekomen…

image_2014-07-23.jpg

Wij hebben vervolgens onze weg verder gezet richting banon en we hadden als verrassing voor de kids rond de middag een picknick voorzien. Dit vonden ze weeral de Max :relaxman:

image_2014-07-23-2.jpg

Vervolgens de weg vervolgd op naar de uitkijkpunten van de paysages de lure.
                              Wat een mooi uitzicht daarboven.

image_2014-07-23-15.jpg

image_2014-07-23-4.jpg

Op de terugweg was de sfeer weer super hoe hoger in de toeren hoe hoger de handjes gingen…
                              De korte bochten was voor de oudste zoals een roetsjbaan lees rups op de kermis…

image_2014-07-23-13.jpg

Ook nog een toffe km stand onderweg

image_2014-07-23-11.jpg

Eenmaal de namiddag korter werd en de maag weer aantrok keerden we naar ons huisje terug voor een lekkere BBQ.
                              Op de terugweg ondervond ik meer en meer speling op mijn stuur… :driver: 😯 😥
                              Ik heb eens zitten zoeken maar ik heb op eerste zicht niet direct iets gevonden…
                              Voorzichtig de weg verder gezet en thuis nog eens zitten zoeken als ze in het zwembad aan het spelen waren.
                              Blijkbaar veel voorkomend probleem met een plastiek bus achter stuur…
                              Zal maar eens bellen met porsche onderdelendealer of ik hiermee verder kan bollen????

Tot de volgende hé

Attachments:
                              • image_2014-07-23-3.jpg
                              • image_2014-07-23-5.jpg
                              • image_2014-07-23-6.jpg
                              • image_2014-07-23-7.jpg
                              • image_2014-07-23-8.jpg
                              • image_2014-07-23-9.jpg
                              • image_2014-07-23-10.jpg
                              • image_2014-07-23-12.jpg
                              • image_2014-07-23-14.jpg

:up: :up: geniet ervan .

Mooi!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.