Op vakantie met de porsche…

Home Forum Porsche Uitstappen Op vakantie met de porsche…

• Maker
    Discussie
  • Beste *porsche vrienden,

Na het verslag gelezen te hebben van de roadtrip 2013 en 2014 hier ook een kleinere uiteenzetting van onze vakantie met de porsche.

Natuurlijk kon ik er jammer genoeg niet mee rijden naar onze bestemming dit was met de bagage niet mogelijk. :think:
    Maar de oplossing lag voor de hand dus de *porsche in de trailer en weg waren we…

image_2014-07-20.jpg

image_2014-07-20-8.jpg

image_2014-07-20-3.jpg

image_2014-07-20-9.jpg

Na een lange rit stoppen we even op een grote parking om de kindjes even te laten spelen.
    Komen er massaal Nederlanders vragen achter onze “caravan” nog nooit gezien…. :think: :happy:
    Tja ik kon het niet laten en zei dat dit het laatste model was en met 1 druk op de knop alles veranderde de ruiten komen tevoorschijn, zelfs de voortent sprong eruit !!!
    Dit moesten ze natuurlijk zien….(ze waren er mee weg) 🙄 :happy:
    Zie ze al staan lullen op hun camping wat ze wel niet gezien hebben :happy:

Bon we vervolgen de weg en lap geflitst aan 91km/ uur op de snelweg…. Waar men toch normaal 130 mag.
    Bon soit we zien wel als we thuis zijn…. :ass: de staat

Eens aangekomen aan de woning, blijkt dat de verhuurder ook zot is van *porsche de eigenaars stonden ons op te wachten
    Hij kon niet wachten om de onze te zien….
    Onmiddellijk de trailer gelost en het hele gevaarte in de garage binnengereden…
    Allé klaar om op uitstap te vertrekken…

Na alle valiezen te hebben gelost gaan we nog vlug effe naar de winkel voor de komende dagen te overleven.
    En wat zie ik op de parking in apt …

image_2014-07-20-5.jpg

Iemand van hier???

Tot laters… :drink:

Attachments:
    • image_2014-07-20-2.jpg
    • image_2014-07-20-4.jpg
    • image_2014-07-20-6.jpg
    • image_2014-07-20-7.jpg
15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
    • Vandaag ook een Ventouke gedaan, wel met de Vespas. Om te bevriezen boven.
      Morgen naar Avignon, festival, echt de moeite.
      Heb geen wifi dus altijd effe met dure roaming.

image_2014-07-21-6.jpg
        Bij het vertrek deze morgen

De daguitstap van vandaag een beklimming van de mont Ventoux
        Weliswaar niet met de vélo maar met de porsche

image_2014-07-21-3.jpg

De kleine mannen hebben de wielrenners aangemoedigd met gogogo er waren enkele die hun hand opstaken en lustig verder stampten op hun pedalen…
        Sommige keken wat zuur en een enkele stak zijn tong uit.
        Papa papa die stak zijn tong uit naar mij….
        Die kreeg natuurlijk direct een planché reactie lekker porsche uitlaatgassen :happy: :happy: :happy:

Eenmaal dicht bij de top reden we in de wolken en was het zicht heel slecht.

image_2014-07-21.jpg

Bij de afdaling zat er een wielrenner in mijn kielzog en maar bijpedaleren om mee te kunnen…
        Volgens mij wou hij de voorkant eens zien…

Tegen de middag gaan eten in ne resto met vree goed wc papier wrijft nie goed af maar wel goed open maw schuurpapier 😯

Bon soit nu ne na-apero op het terras…

Groeten

Attachments:
        • image_2014-07-21-4.jpg
        • image_2014-07-21-2.jpg

Ik denk dat wij dan ook niet zover zitten…
          We vertrekken eind volgende week naar Saint Martin de provence met de 993 cabrio voor een week.
          ook wij willen daar wat rondrijden.

Wij zitten in lioux nabij gordes.
            Hoelang zijn jullie hier nog?
            Anders eens afspreken hé…

Door jou verslag te lezen ben ik hier ook bezig met ons verslag.

Aha, das straf, wij zitten ook vlak bij Apt, Joucas bij Gordes om precies te zijn en zijn ook naar de tour gaan kijken op 300m van de deur.
              Hey heeft idd geregend maar dat ben ik ondertussen wel wat gewoon, maar nu schijnt de zon terug vollen bak en ook voor de komende week. 😀

Update

Daarnet naar de tour gaan kijken deze passeerde op 5 km van ons huis.
                Was de moeite om eens te zien.
                Tot daarnet was het redelijk goed weer .
                Maar ik denk dat de wieler(terror)toeristen de weergoden hebben boos gemaakt want nu regent het hier oude wijven…
                We keep you posted

Het Porscheforum zend zijn zonen uit… :driver:

XXX

Top een automatische caravan :up: :happydance: :up:

:up: :up: *porsche :drink:

moest ik den jetski niet mee nemen naar spanje dan had ik graag uwe caravan in bruikleen genomen *luv

cool!!

Nope we zijn juist aangekomen maar heb er wel ene gekruist op de snelweg

Tof! Veel plezier daar.

:drink:

En geen Ollanders dollen eej, … :mrgreen:

PDS

Ik heb een Belgische zoals uwe vorige week paar x zien rijden tussen saint-maxim en saint -tropez …..

Was jij dat ? :think:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.