- Dit onderwerp bevat 60 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 juli 2014 om 09:17
Beste *porsche vrienden,
Na het verslag gelezen te hebben van de roadtrip 2013 en 2014 hier ook een kleinere uiteenzetting van onze vakantie met de porsche.
Natuurlijk kon ik er jammer genoeg niet mee rijden naar onze bestemming dit was met de bagage niet mogelijk. :think:
Maar de oplossing lag voor de hand dus de *porsche in de trailer en weg waren we…Na een lange rit stoppen we even op een grote parking om de kindjes even te laten spelen.
Komen er massaal Nederlanders vragen achter onze “caravan” nog nooit gezien…. :think: :happy:
Tja ik kon het niet laten en zei dat dit het laatste model was en met 1 druk op de knop alles veranderde de ruiten komen tevoorschijn, zelfs de voortent sprong eruit !!!
Dit moesten ze natuurlijk zien….(ze waren er mee weg) 🙄 :happy:
Zie ze al staan lullen op hun camping wat ze wel niet gezien hebben :happy:Bon we vervolgen de weg en lap geflitst aan 91km/ uur op de snelweg…. Waar men toch normaal 130 mag.
Bon soit we zien wel als we thuis zijn…. :ass: de staatEens aangekomen aan de woning, blijkt dat de verhuurder ook zot is van *porsche de eigenaars stonden ons op te wachten
Hij kon niet wachten om de onze te zien….
Onmiddellijk de trailer gelost en het hele gevaarte in de garage binnengereden…
Allé klaar om op uitstap te vertrekken…Na alle valiezen te hebben gelost gaan we nog vlug effe naar de winkel voor de komende dagen te overleven.
En wat zie ik op de parking in apt …Iemand van hier???
Tot laters… :drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.