Op vakantie met de Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! Op vakantie met de Porsche

• Maker
    Discussie

• Pascal VB
    Deelnemer

Nu het vakantie is dacht ik bij mezelf, waarom niet een topic aanmaken over “op vakantie gaan met de Porsche”?

Ik denk dat er ongetwijfeld mensen zijn die gepakt met de “P” op vakantie gaan en daar wil ik net zoals vele anderen veronderstel ik wel wat foto’s van zien.

Dus mensen, plaats je vakantieshoot met de Porsche hier online :driver: !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
      • ja wadde mooi gras in de achter grond ; grapje.

mooi de porsche voor da kasteel en het weer viel ook mee zie ik.

BILD0030.JPG
          [attachment]BILD0030.JPG[/attachment]
          Bensberg

zeer mooie foto

BILD0023.JPG

Vakantiefoto Duitsland

Mooi mooi mooi :first:

Korte impressie van dit jaar.

DSC_0405.JPG

DSC_0460_2012-07-20.JPG

DSC_0489.JPG

DSC_0521_2012-07-20.JPG

DSC_0601_2012-07-20.JPG

DSC_0679_2012-07-20.JPG

IMG_2568_2012-07-20.JPG

Wij vinden het wel leuk om af te wisselen; het ene jaar het vliegtuig op en ter plaatse vervoer huren (geen Porsche vanwege onbetaalbaar); het andere jaar met de motorfiets, eens een cruise doen (héél leuk om de paar jaar), dan eens met de wagen. Tja afwisseling hé.
                    Ciao,
                    Luc

Persoonlijk ga ik ook bijna niet met de P op verlof .
                      Ik zie het nut er niet van in om volle bak 1200 km te razen naar mijn vakantiebestemming en daar de wagen dan een week te laten stilstaan .
                      Als ik zou kiezen voor een rondreis dan wel ! In het najaar staat er een trip gepland met de P maar dit maal met verschillende tussenstops en als afsluiter een parade van Porsches . 😉 :driver:

Volgens mij zijn er toch nogal wat duo rijders/rijdsters die op vakantie gaan met de “P” en die de kinderen ontgroeid zijn, niet?

Ik moet zelf toegeven dat ik zelf ook niet met de “P” op vakantie ga, daar het met de vlieger is te doen omwille plaats van bestemming. Toch vind ik het leuk hier de vakantiefoto’s van P-vakantiegangers te lezen en bekijken, trouwens ik niet alleen veronderstel ik.

Als je kinderen hebt moet het al een Cayenne of Panamera zijn .
                          Vanachter in een ander model Porsche kan geen enkel mens zijn/haar kinderen aandoen om daarmee op vakantie te gaan (tenzij het oord erg dichtbij huis ligt)

Er zijn er niet veel die met de porsche op verlof gaan.

ik vertrek morgen naar Malay-le-petit (in de buurt van Sens en troyes), hopende op een streepje zon…. anders zal er ni veel :driver: zijn maar eens temeer :drink: . Is nl zo een beetje tegen de champagnestreek :relaxman:

Dat is niet op vakantie gaan hé Alain 😉

Hehe, destijds toch samen naar Stuttgart gereden met de 968.

Helaas wordt er hier met de Porsche nooit op verlof gegaan .
                                    Vanwege comfort (met z’n drieën) en kofferruimte .
                                    Maar de Daily is ook leuk om mee te nemen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.