Op vakantie met de Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! Op vakantie met de Porsche

• Maker
    Discussie

• Pascal VB
    Deelnemer

Nu het vakantie is dacht ik bij mezelf, waarom niet een topic aanmaken over “op vakantie gaan met de Porsche”?

Ik denk dat er ongetwijfeld mensen zijn die gepakt met de “P” op vakantie gaan en daar wil ik net zoals vele anderen veronderstel ik wel wat foto’s van zien.

Dus mensen, plaats je vakantieshoot met de Porsche hier online :driver: !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
      • [quote=”beltar” post=102967]Foto’s zijn wel al 3 jaar oud.[/quote]

Daarom wel niet minder mooi moet ik zeggen 😀

Foto’s zijn wel al 3 jaar oud.

Mijn broer aan t stuur 😎

Wim

Hebben wij toen ook nog een week gezeten, en inderdaad een prachtige omgeving.

Bedankt!

Rond het Como-meer en omgeving Stelvio.

prachtige foto’s Pieters, waar ergens bepaald ben je in noord Italie geweest ?

Mooie foto’s Jaques, maar met de Fuchsen is ie zoveel mooier. Mijn mening.

Ik zie beide graag ,maar rij meestal met de bbs rond.

Noord-Italië 06/2012

Mooie foto’s Jaques, maar met de Fuchsen is ie zoveel mooier. :engeltje: :engeltje: Mijn mening. :engeltje:

foto’s komen er niet beter op

provence2008281.jpg

(edit by mushroom: o Jawel hoor ;))

Ik en mijn vrouw zijn er al een paar maal mee naar de provence en toscanie geweest .Dit jaar weer een trip van 14 dagen door Frankrijk

HPIM5058.jpg

HPIM5128.jpg

provence2008437.jpg

Idd off-topic maar triest om te zien man.

Back on topic dan maar ?

BTW… de foto’s die er al staan vragen naar meer 😛

Volgens mij zijn ze bezig met de Middellandse zee te verleggen Cedric. Alleen krijgen we er het weer niet bij!!!!!!

‘k Wor er zot van!!!!!!!!! Je zou het vandaag eens moeten zien. Straks vrienden op bezoek, allen met ‘boer zoekt vrouw botten aan’…

Sorry PVB ‘Off Topic’, weet het…

Wist niet dat het kanaal Brugge-Oostende voor uw deur passeerde ? 😆 😆

Zou het zelf niet willen meemaken… 😐

Op vakantie zeg je, ik geraak met dat spel al 2 maand niet meer van mijne oprit!!!! Geen kat die weet wanneer terug wel 👿 👿 👿

[IMG]http://i45.tinypic.com/2vkm32g.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.