Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Op weg naar Leipzig
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door
Tresonie Jochen.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”luc993cabrio” post=202169]Ja da is één van die voordelen die je krijgt als je een nieuwe 991 GT3 RS besteld hé, of mocht ik da nog niet aan de grote klok hangen Jochen?[/quote]
Luc,
Gij moogt dat doen.
Je weet dat je respect moet hebben voor je sponsor(s).[quote=”bccars” post=202163]fucking hell … GT3 zegt ie dan … da’s een Cup … KWIJL[/quote]
K hou het graag bescheiden. Maar is inderdaad een gek ding waarvan de grenzen zo eindeloos ver lijken te liggen!
Heb er echt met grote ogen naar op gekeken en intens van genoten.Heb het nooit onder stoelen of banken gestoken dat een GT3 mijn ogen uitsteekt … maar die Cup versie doet daar nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grote schep bovenop !
Ja da is één van die voordelen die je krijgt als je een nieuwe 991 GT3 RS besteld hé, of mocht ik da nog niet aan de grote klok hangen Jochen?
@ PDS,
Je hebt goed geheugen. Idd vroeger een grijze Boxster als avator.
Dan lang de blauwe Carrera.
Nu blonde keuf, en dit zonder er om te vragen 🙁Nog wat foto’s.
Soms moet je ook eens 30 per uur rijden, dit was ook op de heenweg.Gelijk ook eens meegeweest in GT3 🙂
Zalige baan naar Leipzig, eenmaal voorbij Dortmund, gaaaaaaaaaaaaaaaas geve !!
Nu nog een foto van de300 en je bent lid van de 300-club .
Geniet ervan .[quote=”PDS” post=201775]Met uw Boxster ?
Stevig !!! :D[/quote]
Hey DPS,
Rij ondertussen al 1,5 jaar met 996 coupé MK2.
Zo gaat het allemaal wat vlotter 🙂
Grtn,
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.