op zoek naar 964 coupé

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 op zoek naar 964 coupé

• Maker
    Discussie
  • Ik heb mijn besluit genomen en ga op zoek naar een 964 coupé.
    Wat is aan te raden tiptronic of handgeschakeld?
    De auto is als hobby bedoeld, dus niet voor dagelijks gebruik….ben ik dan beter met een 2 ipv carrera 4?
    Aankooptips in Belgie of Nederland?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Voor die prijs mogen ze de mijne ook hebben zulle :happydance: :happydance: :happydance:

klikhierop succes.

En zeggen dat er een jaar geleden echt niemand op zoek was naar een handgeschakelde C2 zonder airco en open dak :popcorn:

Als normale rijder zal je weinig tot geen verschil merken tussen C2 en C4.

Een C4 en Tiptronic zijn wat voordeliger dan een handgeschakelde C2 …

Kijken
            Rijden

En als je dan iets naar je zin hebt gevonden:

Keuren
            Beslissen

Succes met de speurtocht!

Ik had een budget voor ogen. En voor de rest kon alles. Ik wou enkel een handgeschakelde, maar dat was persoonlijk.
              En ik heb me daar mooi aan gehouden.

G.

Ja, inderdaad, moet zelf een goede mooie zien te vinden.
                Mag tiptronic zijn, “t is niet om te racen.
                bedankt allemaal!

ikzelf rij met een 964C2, tiptronic zalig ontspannen cruisen, handgeschakeld is ms iets sportiever.
                  moet je zelf uitmaken wat belangrijk is!
                  succes met de zoektocht.
                  grtz floere.

[quote=”PatrickB” post=177945]Ik de mijne omdat ik moest van mijn vrouw. :mrgreen:[/quote]

dat had ik ook voor.
                    Vrouw thuis laten dus als ge naar ne *porsche ga kijken. :mrgreen:

Mijn inziens is alles goed, zolang het een correct exemplaar is.

handgeschakeld, C2, zonder schuifdak, airco, radio noch achterruitenwisser, … allemaal purisme owv gewichtsbesparing
                        … en de kleur mag je zelf kiezen 😉

voor je de boer op gaat, lees deze buyers guide

veel plezier en suc6 bij het

goed uitkijken is de boodschap , neem iemand mee met ervaring als je éne gaat bekijken :coolness:

PB

Ik de mijne omdat ik moest van mijn vrouw. :mrgreen:

Hoe lang is een stukje koord?

Maw: niemand kan daar op antwoorden.
                              Ik heb de mijne gekocht omdat ‘t een mooi kleur was 8)

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.