op zoek naar connectors

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 op zoek naar connectors

• Maker
    Discussie

• tom

hoi porschisten

ben aan de kleine herstellingswerken begonnen en heb al veel kunnen oplossen aan de hand van de schema’s die ik via het forum heb gekregen bedankt rudy
      nu heb ik 2 kapotte buisconnectors van de relais in de motorruimte die zaten afgebroken in de fiche en deze geven dus een slecht contact wie weet waar ik deze kan vinden ?
      ga ook de kat leegmaken en de mph teller vervangen door km teller kwestie van geen fotokes te verzamelen :happydance:
      als er nog iemand een km teller liggen heeft voor een 911 3.2 1984 targa

al bedankt tom

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
      • Kijk eens in de PET bij de 964 | Electrical equipment | 902-50 tot 66.
        Daar staan heel veel connectoren .

Wim

Komt waarschijnlijk omdat niemand ze heeft liggen van het forum, dus daarom geen reactie.

Voor zulke dingen kun je inderdaad beter terecht bij de bekende Porsche slopers/onderdelen leveranciers.
          En KM teller had ik net verkocht, anders had ik wel gereageerd. 😉

tom

oei ik krijg hier geen reactie
            gaan eens kijken waar ze p demonteren 🙄 misschien dat ik daar een fiche van een kabelboom mag knippen
            en anders ga ik een horen bij wurth het schijnt dat die mannen veel connectors aanbieden in hun gamma :relaxman:
            mvg tom

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.