- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
21 oktober 2014 om 09:46
Hallo allemaal,
Op vraag van de moderator stel ik mij bij deze ff voor :relaxman: !
Ik ben al van kleins af gefascineerd door de 911 ( als kind herkende ik hem als de wagen die we niet meer konden volgen op het moment dat de spoiler in beweging kwam .. 🙂 )
Nu is de kogel eindelijk door de kerk en ben ik op zoek naar de geschikt 991 ( al dan niet S ). Ik vind dit een prachtige editie van de 911 : sober , sportief , …
Ik denk dat jullie weten waarover ik spreek …
Heb een aantal weken geleden getest met een 991 S en dit heeft dit gevoel enkel maar versterkt , het is niet alleen mooi om naar te kijken , het is nog veel leuker om met te rijden .
Het zou wel de bedoeling zijn om deze dagelijks te gebruiken.
Vandaar dat ik graag een 991 met een zo volledig mogelijke uitrusting zou willen : open dak , liefst in glas, PASM ( indien geen S ) , PDC , PDK , BOSE ( of beter .. ) , Servotronic plus , Sportuitlaatsysteem , 14 of 18 elek zetels , volleder , bluetooth…
Bij deze opties had ik ook nog enkele vragen :
klopt het dat de wagen met PASM zachter rijdt dat een wagen zonder PASM ??
en is er een groot verschil tussen het servotronic plus en de gewone standaard servo ??
Zijn er nog opties die ik over het hoofd zie die jullie aanraden ??
En de verkoper vertelde me dat indien je niet op het circuit gaat gaan rijden ( dat ook niet mijn bedoeling is ) , je niet veel verschil merkt tss een S en een standaard Carrera , zeker voor iemand die gewoon is van met een wagen (SUV) te rijden van 250 pk . Aangezien de taksen wat voordeliger zijn voor een Carrera lijkt het me aangewezen van voor een standaard Carrera te gaan .. ?? £
Aangezien het toch geen fiets is dat we kopen ben ik van plan een Porsche Approved wagen te kopen ( met garantie ) .
Hierover heb ik enkele vragen : Tot mijn grote verbazing merk ik een ENORM verschil in prijs & aanbod ( dit had ik wel een beetje verwacht ) tss de Duitse PA wagens en de Belgische ..
Nu vraag ik mij af wat de addertjes zijn bij het aanschaffen van een PA in Duitsland ?? Of zijn er geen ??
Wie heeft hier ervaring mee ? Ik ga ervan uit dat de garantie gewoon wordt overgenomen door de belgische dealers ? ?
Is het mogelijk om bvb een belgische dealer die bepaalde duitse PA wagen te laten importeren ( tg betaling uiteraard ) en hem in belgie te kopen , of is dit omslachtig ??Alvast bedankt voor de info !!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.