Op zoek naar een deftige Porsche verzekering

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Op zoek naar een deftige Porsche verzekering

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik zit al enkele jaren bij Ethias met 2 auto’s en 2 motoren. De onlangs bijgekomen 993TT heb ik er ondertussen ook verzekerd voor :
      – BA
      – bestuurder
      – rechtsbijstand

Prijs : rond de 415 euro, btw in. Wel 2 voorwaarden, nl. dat ik er niet mee naar het werk rijdt en dat ik maximaal 10.000 km per jaar ermee doe. Geen probleem voor mij om aan die voorwaarden te voldoen.

MAAR… ik heb ook gevraagd om de wagen te kunnen verzekeren tegen brand en glasbreuk. DA GAAT NIE zeggen ze. Je moet hem dan ook verzekeren tegen o.a. diefstal en stormschade, ne multi-risk noemen ze dat. 1800 euro ZONDER BTW MENEER ! Ik dacht in mijn eigen “kust mijn…, da ziede van hier !”

Verzekeren tegen diefstal interesseert mij nl. geen lap. Ten eerste omdat – als je het verplichte alarm moet installeren – de wagen in feite nooit gestolen kan worden. Komt er dus op neer dat ze een wagen willen verzekeren voor iets dat onmogelijk kan gebeuren. En ten tweede heb ik een systeem dat ik ga inbouwen waarmee ik via mij gsm en het internet continu kan opvragen waar de wagen zich bevindt. Ik kan hem dus ten allen tijde terugvinden. En in stormschade heb ik ook geen interesse want dan blijft hij mooi in zijne stal staan.

Nu zou ik iedereen eens willen vragen
      – bij welke maatschappij men met de P verzekerd is
      – waartegen allemaal
      – wat men daarvoor betaalt

Ik ben dus op zoek naar een verzekering die een klant wil verzekeren tegen wat de klant vraagt, niet tegen wat men hem opdringt…

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • heb ook een zeer goede makelaar, die krijgt zelfs een 911 Speedster verzekert tegen glasbreuk! (en dat is niet makkelijk)

Maar zit in Wildrijk, dus beetje uit de buurt voor jou denk ik Chris, alhoewel hij in heel Vlaanderen klanten heeft.

En zoals hier al gezegd: kies voor een makelaar, die werken voor bijna alle maatschappijen en kiezen dan een maatschappij naargelang jouw noden.

Anoniem

Mooi ! Op deze info zat ik te wachten. Bedankt mannen.

Gezien Aarschot het dichtst bij in de buurt is zal ik daar 1 dezer mijn geluk eens gaan beproeven.

Nog eens bedankt…!

neem es contact op met erard verzekeringen in langemark
            doe maar met complimenten van mij (miguel)

Ik zit ook bij een makelaar met al mijn verzekeringen, die mannen zijn onafhankelijk en kunnen meestal veel meer gedaan krijgen. En als je bij de juiste zit, zelfs voor minder $$$ dan bij Ethias 8)

Ik kom van Ethias af enkele jaren geleden, dus ik kan het weten. Maarja, bij wie moet je gaan aankloppen hé. Als je mij pb of mailke stuurt, dan geef ik zijn coördinaten wel even en kan je altijd eens navragen.

Groeten

Chris ,
                Bel anders is naar Van De Plas verzekeringen in Aarschot.
                Dat is een (mijn) makelaar en ben daar heel tevreden van.
                Die werkt met alle maatschappijen en heeft altijd super condities.
                Vraag naar Mark Van De Plas en zeg maar dat ik u gestuurd heb.

Van De Plas Verzekeringen Nv
                Fabriekstraat 2
                3200 Aarschot
                Belgie

Tel.: 016-56 85 45
                Fax: 016-56 83 23

Denis

Anoniem

Geef toe Luc, wij zijn geen van ons 2 normale gasten hé 😆

[quote=”chris_lbr”:3ioq9vpf]Ja dat is de mijne. En wacht maar tot ik hem op mijnen oprit heb staan, dan zal ik er eens een namiddagske tegenaan gaan om hem proper te krijgen. Wacht maar totdat em blinkt… 😉
                    Ik heb de Luc trouwens UITDRUKKELIJK verbod gegeven om hem schoon te maken…[/quote]

Idd en dit is de eerste klant die mij dit verbod geeft raar heel raar.

Never mind, ik zie juist in een andere topic van de keuring dat hij is ingevoerd 😉 )

[quote=”chris_lbr”:fbzsxelg]Ja dat is de mijne. En wacht maar tot ik hem op mijnen oprit heb staan, dan zal ik er eens een namiddagske tegenaan gaan om hem proper te krijgen. Wacht maar totdat em blinkt… 😉
                        Ik heb de Luc trouwens UITDRUKKELIJK verbod gegeven om hem schoon te maken…[/quote]

Ja, ik denk tot nu toe 1 van de knapste wagens dat ik al gezien heb … En ik heb al wat gezien 🙂 )

Zeker de kleur, interieur, wortelhout op het dash en danja … een ferme motor hé 😀
                        Ik zou schrik hebben om er voluit mee te gaan 🙂 ) Ik heb trouwens gezien dat hij miles als verdeling op de km/teller heeft staan? Is hij ingevoerd of hebben ze dat allemaal ?

[quote=”chris_lbr”:18ixa7sk]Ja dat is de mijne. En wacht maar tot ik hem op mijnen oprit heb staan, dan zal ik er eens een namiddagske tegenaan gaan om hem proper te krijgen. Wacht maar totdat em blinkt… 😉

Kan ik geloven, zie eens dat ie nat wordt 😀

Anoniem

Ja dat is de mijne. En wacht maar tot ik hem op mijnen oprit heb staan, dan zal ik er eens een namiddagske tegenaan gaan om hem proper te krijgen. Wacht maar totdat em blinkt… 😉
                            Ik heb de Luc trouwens UITDRUKKELIJK verbod gegeven om hem schoon te maken…

Ik zit ook bij Ethias… Ook enkel verzekerd als basispakket. Kwa uitbetalingen ben ik hier zeer tevreden van, ook kwa dienstregeling. Maar hoe het juist zit om nog een aantal extra pakketten mee in de polis op te nemen is mij ook een raadsel…

Btw, Chris, was dat jouw bordeaux 993 TT die ik laatst bij RSR zag??? Man man man, wat een machien 😯 😀

Ik zit ook bij Ethias en zelfde probleem aan mijn been met die glasbreuk. Is nog maar onlangs ingevoerd. Voor de rest wel heel tevreden van Ethias.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.