op zoek naar een originele 944

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 op zoek naar een originele 944

• Maker
    Discussie

• 44 lover
    Deelnemer

Hallo,

Misschien even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier op het forum.
      Ben een 45 jarige uit het Gentse. Toonzaaladviseur van beroep…..verkoopster dus.
      Omdat ik niet hou van de huidige wagens ben ik op zoek naar een propere 944 vanaf 1985. Liefst met een open dak en servostuur. Schijnt een handige wagen te zijn om te gaan winkelen en is bovendien een model die ik zeer graag zie..twee vliegen in één klap dus.
      Ik dacht hier op het forum wat wijze raad te kunnen krijgen waar ik moet op letten bij een eventuele aankoop.
      Ik heb geen haast maar helaas wel een beperkt budget.
      Alle info is welkom.
      In ieder geval bedankt voor de tips.
      44 lover

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
      • Op verzoek van de topicstarter sluit ik dit topic. In dit topic staat voldoende informatie en ik heb de indruk dat er wel eens een niet topic gerelateerde discussie kan ontstaan..

Beste 44lover,

Vanwaar uw volgehouden haastigheid om dit item hier te sluiten?

Wij denken dat het tijd wordt om U hier eens deftig voor te stellen. Misschien zal dat hier dan voor velen een andere kijk op die “zever” geven.

Uw bijna totale anonimiteit is te comfortabel.

😉 😈 😉

Goeiedag,

Zeer bedankt voor alle reacties aan iedereen.
            Mag ik voor de tweede keer, geachte heer moderator, beleefd vragen om dit item voor eens en altijd af te sluiten.
            Ik heb nu werkelijk alle inlichtingen die ik nodig heb en heb ook de gepaste persoon gevonden die me professioneel zal begeleiden bij een eventuele aankoop.
            Oh ja, voor ik het vergeet…..ik wens de meneer met zijn dure 944 veel succes op zijn zoektocht naar een rondborstige waardin ondanks het feit dat hij geen vrijgezel meer is….zeveren dat kan hij in ieder geval…of het nu aan de toog is of niet…. of aan de borst….. 😉
            Gegroet iedereen ! en dus nu graag afsluiten aub !!! 8) 44 lover

Zou de mevrouw 44lover nu al eens een proefrit gehad hebben?

Met een 944 liefst, of ook een 911 (van dezelfde periode) eventueel.

Hier hebben wij haar nu schrik aangejaagd, tijd om het goed te maken!

Wij met onze dure Porsche komen niet in aanmerking, die ervaring zou niet relevant zijn. Ben trouwens ook geen vrijgezel.

😉 😈 😉

Wim,

probeer anders eens een printscreen te maken, vervolgens deze in paint te plakken, de foto zelf uitsnijden en opslaan onder .jpg formaat. Dan kan je deze uploaden en hier posten.

Wim

[quote=”MRD-Porsche”:1zcd6kz0]Meen je dat Wim, wagen staat er pas op ?[/quote]

Weet het nu zeker dat het dezelfde wagen is, nummerbord klopt, moet alleen even kijken hoe ik de foto hier op krijg omdat hij beschadigd bestand aangeeft.

@CabrioWim: voor ik het persoonlijk opneem moet je ver gaan hoor.

Neen dat dacht zeker niet dat je het persoonlijk bedoelde 🙂

Maar wou gewoon aantonen dat het altijd kan, en dat techniek (zeker als hij ouder wordt) soms wel eens kan falen… en dat bij een Porsche het gezonde verstand dan soms wel eens plaatsmaakt voor emotionele beslissingen 😀

En dat het wel mogelijk is om voor een eerlijke prijs een goede P te vinden, want wie zoekt die… vindt. 😆

Wim

Joeri, denk nu niet dat dit persoonlijk tegen jou is hè.
                      Ik heb het over algemene zaken van de Porsches, en niet specifiek die van jou. 💡

Ben er zeker van dat de verkoper van deze panne niet het minste weet had… dit had even goed bij hem kunnen gebeuren, of tijdens een testrit…

en het was ook geen achterstallig onderhoud. meneer was een auto liefhebber (niet enkel Porsche) en was liefhebber…
                        hij wou een echte roadster daarom dat de P weg moest… toen ik de P ging halen stond er op zijn oprit een zeer mooie (van duitse transitplaten voorziene) Honda S2000 🙂 )

Dat is nu eens een roadster zie 🙂 )

Wim

Ben ik helemaal eens, het is ook nog een techniek.
                          Maar is iets anders als bewust het uitstellen van onderhoud vanwege de kosten. 💡

En als je dat weet, en je verkoopt de auto door. 👿
                          Dat is in mijn ogen bewust iemand opzadelen met de kosten.

[quote=”JoeBar_S2″:1hl018mo]en ik denk dat er bij ieder merk wel zo een verhaalte vinden is van iemand die een 2de hands auto koopt en direct in de (onvoorziene) kosten valt… Alleen bij een Porsche wordt er dan niet meer logisch nagedacht, een ander merk doe je weg en je zoekt een andere 2dehands auto 🙂 ) [/quote]

Klopt , ik heb iets met mijn A6 voorgehad terwijl deze wagen super onderhouden en perfect in orde was . Er kan altijd iets begeven bij een oudere wage n wat zowel de koper als verkoper niet konden voorzien (ik weet nl zeker dat de verkoper dit anders had laten vervangen)
                            Laten maken , rekening betalen , eens vloeken en verder genieten 😉

Meen je dat Wim, wagen staat er pas op ?

Wim

Volgens mij zit deze nu rechtsvoor in elkaar, en is terug getrokken uit de verkoop.

Wim

Is van een Nederlands forumlid, is eerlijk, maar wel wat optimistisch met de herstel prijzen. 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
                                  • Het onderwerp ‘op zoek naar een originele 944’ is gesloten voor nieuwe reacties.