op zoek naar een originele 944

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 op zoek naar een originele 944

• Maker
    Discussie

• 44 lover
    Deelnemer

Hallo,

Misschien even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier op het forum.
      Ben een 45 jarige uit het Gentse. Toonzaaladviseur van beroep…..verkoopster dus.
      Omdat ik niet hou van de huidige wagens ben ik op zoek naar een propere 944 vanaf 1985. Liefst met een open dak en servostuur. Schijnt een handige wagen te zijn om te gaan winkelen en is bovendien een model die ik zeer graag zie..twee vliegen in één klap dus.
      Ik dacht hier op het forum wat wijze raad te kunnen krijgen waar ik moet op letten bij een eventuele aankoop.
      Ik heb geen haast maar helaas wel een beperkt budget.
      Alle info is welkom.
      In ieder geval bedankt voor de tips.
      44 lover

4 reacties aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
      • Beste,
        Kijk even op de site van Johan Dekens. Is ook actief hier op het forum en geniet een uitstekende reputatie.
        Hij heeft binnen uw budget een witte 944 van (ik dacht) 1985 staan.
        Gr.
        Eric

Van harte welkomp hier .
          Een 2.5 van 85 of later is zeker een leuke wagen .
          Dit is een type 2 met oa het vernieuwde dashboard
          Voor je bedrag moet je zeker een goed exemplaar kunnen vinden .
          Wel eventjes zoeken en niet dadelijk ergens op springen .
          Zoals dikwijls aangehaald ➡ De zoektocht is zeker zo leuk dan de aanschaf .
          Laat je bij het rondkijken wel bijstaan met iemand die kennis van zaken heeft zodat je geen opgepoetste kat in een za koopt

Dit is inderdaad een hele mooie maar helaas boven mijn budget. Ik heb me laten vertellen dat er een type is van 2500 cc en een andere van 3000 cc. Deze laatste is nogal duur in jaarlijkse wegentaks, daardoor verkies de lichtere versie….. Mijn budget is ongeveer 5000 €. Ik heb me ook laten vertellen dat een wagen invoeren uit Nederland niet eenvoudig is en dat ze hier in België zeer streng zijn als er iest aan de wagen veranderd is of niet origineel is. Vandaar dat ik een beetje schrik heb ….. misschien ten onrechte maar toch. Bedankt voor de tip.
            44 lover

Wim

Welkom alhier op het forum, en als ik zo vrij mag zijn, wat is je budget, kunnen er hier wat gaan mee zoeken voor je.
              Op het Nederlandse forum is een zeer mooie en originele in de aanbieding, dus misschien wel een optie.

Hier even de link. http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=26772

4 reacties aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
            • Het onderwerp ‘op zoek naar een originele 944’ is gesloten voor nieuwe reacties.