Op zoek naar een Porsche .

Home Forum Stel jezelf even voor ! Op zoek naar een Porsche .

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Jurgen en woon in Brugge .Al een tijdje aan het overwegen om een boxster te kopen .
    Ik ben er nog niet uit ,als ik kijk naar een 911 ,bijna voor de zelfde prijs kan je een mmoie 911 kopen .
    Wat raden jullie mij aan ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • Jol volledig met je eens .De jubileum uitvoering met de brede kas is prachtig .
      Als je zo 1 op de kop kan tikken tegen een deftige prijs ,doen !

mijn advies een JUBI ! :driver:

Een 964 wil ik wel. Maar vrees dat de onderhoudskosten duurder zijn dan bij een boxster . 😥

welkom!

doe jezelf een plezier en koop een 964 :happy:

Van harte welkom hier

PB

mark986 uw rechterhand telt NIET als vriendin. :happy:

PS. als linkshandige moet je dan toch ook op de passiersstoel
                gaan zitten om alle ruimte te hebben? :mrgreen:

boxster heeft binnenin plek zat :engeltje: ….how I know…. 😆 don’t ask….

Zot!!
                    Die navelpiercing gaat krassen maken! 👿

:mrgreen: :happy:

PB

Je kan de spoiler handmatig omhoog zetten,
                      zodoende heeft ze iets om haar hoofd op te laten rusten als je haar op de koffer legt. :mrgreen:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=98510]ps, over voelen, neem je vriendin mee voor de testrit :relaxman: …op de achterbank :twisted:[/quote]

Zie het al gebeuren in een Boxster 😉

+ 1 mark986. Geschreven volgens de werkelijkheid. :driver:

XXX

Beste is ermee gaan rijden.
                            Ga met een Boxter rijden en nadien met een recente 911 die binnen budget valt.
                            Mijn beestje is van 84 maar mijn hart gaat naar een 993, maar da’s weer goesting hé.
                            Gerwoon, rijden en voelen wat je zelf wil.

ps, over voelen, neem je vriendin mee voor de testrit :relaxman: …op de achterbank 😈

Ikzelf ben aan mijn 2e boxster. Langs de ene kant henb ik spijt aan de andere kant vind ik em top.
                              Het is maar een 2.7 maar als je de midden motor gewoon bent kan je wat.!
                              Het is werken om de 911 te volgen op kort bochtenspel (dat zal ie op dat moment ook wel denken) maar buiten track kom je deze op het scherp vd snede ni tegen. Ga voor een 987s en een 911 zal toch zijn beste beentje mogen zetten ( vooral de chauffeur).
                              Maar een 911 is en blijft een 911…. Fun geeft de boxster, ruim eigenlijk, maaaar dat gevoel van het geestekind van wijlen senior dr.Porsche onder je kont te heben…..das voorbehouden voor de heilige cijfercombi 911!

Tot zover mijn gedacht hierover :engeltje:

Welkom streekgenoot. Hart volgen….zo’n auto koop je niet met het verstand, een clio diesel wel :engeltje:

Bedankt voor je reactie ,zo ‘n turbo of gt3 dat zou ik zeker willen .
                                  Indien funny met zijn wagen de weg kwijt is in Brugge wil ik hem wel helpen hoor .
                                  Ik zou al heel blij zijn met een boxster ,ben ook aan het denken aan een oudere Porsche .Wat betreft de looks vind ik dt heel mooi ,maar vrees dat mijn vriendin het niet zo mooi zal vinden .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.