Op zoek naar een Porsche .

Home Forum Stel jezelf even voor ! Op zoek naar een Porsche .

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is Jurgen en woon in Brugge .Al een tijdje aan het overwegen om een boxster te kopen .
    Ik ben er nog niet uit ,als ik kijk naar een 911 ,bijna voor de zelfde prijs kan je een mmoie 911 kopen .
    Wat raden jullie mij aan ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • Beste Jurgen, (bijna naamgenoot…) ik zou voor de 911 gaan, niet twijfelen.
      Hier op forum zit nog een westvlaming Funny, heeft een schitterende GT3, ben al twee dagen met hem (en de wagen op pad geweest) en eerlijk; IK BEN VERKOCHT !
      Ben ook nog aan het sparen… maar komen zal die GT3

Dus ga met zoveel mogelijk mensen praten, diverse Pkes bekijken, en neem je tijd, komen zal ze !
      En dan :driver:

Ik zal toch knopen moeten doorhakken.
        Als het aan mij lag een 911 ,mijn vriendin wil open rijden .
        Heb haar al gezegd dat er mooie 911 cabrio’s zijn .Wil wel een recente Porsche maximum 6 ,7 jaar oud en niet meer dan 80000 km .
        Is dit haalbaar met een budget van 45000 euro ?Of toch gaan voor een boxster ?

Als je dit overweegt… :driver:

Oeps, krijg het video filmpje niet geplaatst… (YouTube).

In ieder geval, er staan daar leuke ritjes tussen de Boxster en 911!

Welkom streekgenoot! 😀
            Succes met de zoektocht!

PB

Wel porschky, eerst was het “Yes,He’s got a point!”

En dan had ik zo van iets, ja dat wil ik hem wel eens zien doen !!

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/wingman_20090910_2014516329.jpg[/IMG]

Dus komaan porschky, be a teamplayer. :respect2:

uw vergelijking op het laatst gaat niet volledig op Patrick, want in dat geval neem je ze toch gewoon alletwee? :mrgreen:

PB

Ik heb deels dezelfde mening, als je hart bij een 911 ligt,
                  doe u zelf een plezier en koopt u geen Boxster. 😉

Anders ben je de zoveelste die afkomt dat een Boxster toch geen echte is P.
                  en je toch liever een 911 zou hebben, waardoor je spijt hebt van je aankoop
                  en alle andere BS die ik daarover lees.

Ge koopt u een Boxster om de Boxster,
                  en niet omdat het de enige Porsche is,die je kan betalen.

Of heb je ook “de lelijke vriendin” genomen omdat de knapste van de 2
                  waarschijnlijk te hoog gegrepen was? :mrgreen:

Gezond verstand takes you a long way.
                    Op een afrit komen in de regen, hem 2 versnellingen lager smijten en plankgas geven is bvb geen goed idee.
                    De Boxster zal idd wel de betere zijn qua wegligging en met sommige motorisaties moet hij niet echt onderdoen voor een 911, maar se, als het hart bij de 911 ligt…

Dan, tja, die “wegligging”…
                    Ik hoor dat allemaal graag vertellen maar hoe dikwijls rij je op het scherp van de snee? Da’s allemaal goed in de boekskes, maar in praktijk sta je met uwe Porsche ook aan te schuiven in de file hoor. Daarom dat ik meer voor de looks ga. Qua PK’s en zelfs wegligging heb je veel goedkoper dan Porsche.
                    Ik ben verloren aan het lijnenspel van de 911 en gaat zo’n Nissan GTR weetikveel me zonder problemen voorbij en dat voor een fractie van de aankoopprijs dan is dat maar zo.
                    Ik ben al “gewonnen” als we nog voor ‘t rode licht staan 😉

Toch lees ik hier en daar dat de boxster een betere wegligging heeft als een 911 .
                      Het is de eerste sportwagen ,wil hem ook niet in de prak rijden .
                      Voor een 911 moet je al veel ervaring hebben denk ik .

Als je liefst een 911 ziet koop dan nooit een Boxster.
                        Dat gaat altijd blijven wringen anders.

Ik zie het liefst een 911 maar vrees dat de kosten een stuk duurder gaan uitvallen dan bij een boxster .
                          Indien ik het geld had ,een turbo of zo’n rs .
                          Een witte boxster zie ik graag maar zo veel staat er niet te koop .Ben ook aan het kijken in Nederland en Duitsland .

Welkom en veel succes met je zoektocht :driver:

Welke zie je ‘t liefst? 💡
                              Welkom btw…

Het liefst zou ik een cabrio hebben en geen automaat .Heb al een tijdje gezocht op autoscout .Maar je vindt weinig witte wagens .
                                Liefst koop ik hem via een dealer voor de bijhorende garantie .
                                Laat maar weten als jullie iets hebben staan .

Welkom, nog ne Bruggeling. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.