Op zoek naar een uitlaat met mooi geluid!!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Op zoek naar een uitlaat met mooi geluid!!

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand ervaring met deze uitlaat van fvd?

Schalldämpfer “Race” 76-89 (1 x Eingang, 1 x Ausgang) 80mm Endrohr

Zou 15 PK meer geven en zou een mooie sound hebben.
    Heeft er iemand ervaring mee?

Mvg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Ook wel nen Topper!

M&K dubbel in enkel uit met SSI

[video]https://www.youtube.com/watch?v=hNnNlFDDmBE[/video]

tom

heb gehoord dat een inox catvervanger met originele pot best ook al een leuke sound geeft maar heb het nog niet geprobeerd

kostprijs en waar?

Gevonden, wel prijselijk.:-(

Ik heb zelf onlangs een DP11 gestoken en daar ben ik best tevreden van!

Wim

Das Andre van Duin., hahahaha

J

Ik vraag me af of ze die 15pk winst kunnen staven met testresultaten.
                  Lijkt me nogal veel voor enkel de einddemper.
                  Maar langs de andere kant, een simpele luchtfilter geeft al 10 pk meer….

Voor de rest zal het wel een mooie uitlaat zijn. Geluid is nogal een subjectief gegeven. De een vindt het mooi, de andere vindt hetzelfde veel te luid.

In ben zeer tevreden van mijn M&K met SSI’s. Maar ik weet dat er zijn die dat veel te luid vinden.

Damn, waar is mijn avatar pic??
                  Wie is die rosse mongool zonder gezicht nu weer??

Wim

als je een mailtje stuurt naar FVD, dan zullen die je hopelijk wel enkele geluidsfragmenten kunnen bezorgen van hun brombacher uitlaten

Wim

Ik had van Dansk de sport eronder hangen, en vond dit al op het randje.

Heb ook eens een tijdje de race (Dansk) gehad, en heeft later iemand van het forum eronder gehad, maar had deze ook op korte tijd verwijdert.

Thanks Deepee, maar maakt de “race” niet teveel lawaai? Er is ook nog de “Sport”

Race
                          5d9948d8e2d85bf7.jpg

Sport
                          082e0d513a2825b7.jpg

[quote=”targa 84″ post=201090]die had ik onder mijn 3.2 targa
                            prachtig geluid met ssi super mooi
                            jammer genoeg verkocht is nu in duitsland
                            bij liefhebber
                            gr harry[/quote]

HARRY ?????
                            Ik hoop dat je de uitlaat verkocht hebt ! Toch uwen Targa 3.2 niet zeker !!
                            Sorry, effe off topic

wie tot 10 kan tellen, kan de hele wereld bellen … KLIK

Wat kost zo’n spel en waar?

die had ik onder mijn 3.2 targa
                                  prachtig geluid met ssi super mooi
                                  jammer genoeg verkocht is nu in duitsland
                                  bij liefhebber
                                  gr harry

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.