Op zoek naar garagist!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 912 Op zoek naar garagist!

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • MB Power is inderdaad goed. Maar ik denk dat die gaan verhuizen/verhuist zijn van
      Herentals naar Grimbergen.

Waltersgarage is ook goed.

welkom, wat een knappe wagen met de juiste geboortedatum!! :up:

Welkom op het *porsche forum :drink:
          Evolutzione motors is :up:

heb hier ook al positiefs gelezen van iemand in de buurt van heist op den berg, weet niet of dat Oldtimerschuur is of iemand anders, iemand?

MB Power in Herentals werd hier op PFB ook al vernoemd met positieve commentaren.

Als je de rit ziet zitten, garage Gelaude is zeer gekend in onze regio (Brugge)

gr

Amaai mooi :respekt:

Ps: in Geel heb je Walter (WVCars)

welkom
                    is een mooie 912
                    ben er maar zuinig op
                    en genieten
                    :drink:

Welkom hier, en prachtige 912. :drink:

Het ligt er aan vanwaar je in de provincie bent maar Van Beurden in Retie (binnenkort in Turnhout) kan ik ook aanbevelen. Heb ook al veel goeds gehoord van de man in Bonheiden maar ken hem niet.

hallo Liz,

welkom op dit leuke forum en dikke proficiat met je mooie 912 *luv

ikzelf ga steeds bij Kris Van Den Brande in Bonheiden, hij is een top vakman en heeft een hèèl goede naam in de streek, hij werkt nog met liefde aan *porsche en dat is wat voor mij telt zodat ik steeds zonder zorgen kan :driver:

Porsche911rescue al eens bekeken? Die zitten in Kontich als ik mij niet vergis.

Edit: Btw, neem ook even de tijd om je eerst ff voor te stellen in het daarvoor voorziene gedeelte op het forum. En vergeet daarbij geen foto’s te posten van de 912… 😉

Edit 2: oeps, foto’s net gezien. Ziet er een mooi exemplaar uit op de foto’s! Denk dat ik deze onlangs te koop heb zien staan. Import uit Amerika?

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.