op zoek naar vroegere eigenaar 944 turbo

Home Forum Porsche Talk op zoek naar vroegere eigenaar 944 turbo

• Maker
    Discussie

• Kristof Van Hoof
    Deelnemer

Hoi

Ik heb recent een blauwe 944 turbo van 1990 gekocht. De auto heeft niet veel historie van voor 2013, behalve een aantal documenten van de DIV van een vroegere eigenaar uit Gent.
      Ik heb naam en adres van de man maar er is enkel een geheim telfoonnummer volgens 1207 en verder vind ik ook nergens info van de man. Blijkbaar is hij eigenaar geweest van 1997 tot +/- 2011. Het zou fijn zijn hem eens te kunnen spreken over de auto.
      Weet hier iemand misschien wie dit kan zijn ?
      Info evt via PB.

Groeten
      Kristof

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
      • Als je deze persoon wil contacteren, waarom niet de beproefde vintage methode geprobeerd?

[u]Geachte Heer,
        Ik neem de pen ter hand om u te berichten dat een wagen, Porsche 944 turbo, door een zakelijke transactie in mijn bezit is gekomen.
        Volgens geschriften die bij het voertuig horen…….[/u]

Dan netjes vouwen, adres noteren op een omslag, postzegeltje plakken en in een rode brievenbus deponeren.
        En dan afwachten of er reactie komt.

:popcorn:

Het feit dat deze persoon over een geheim telefoonnummer beschikt laat mij veronderstellen dat enige privacy door deze persoon wel geapprecieerd wordt…, reden te meer om dit dus te respecteren.

Met de info die er stond vind je op 1207.be meer dan 100 zoekresultaten, waarbij geen enkele de juiste persoon geeft.
            Op facebook 0 resultaat. Dus zoveel werd er nu ook weer niet te grabbel gegooid.
            Trouwens, dan moest ik de man ook niet zoeken, maar soit, ik heb het aangepast.

:up: Snel opgemerkt Daddycool!

Je hebt misshien wel gelijk : aangepast ! :salut:

Beste Kristof,
                  Ik vind dat U nogal snel en onbesuisd gegevens te grabbel gooit op een publiek forum over iemand die daar misschien helemaal niet van gediend is… privacy is misschien een hol woord voor U? Ik denk dat een moderator hier beter even kan ingrijpen…

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.