Opblinken & tinten voor de winter(slaap)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Opblinken & tinten voor de winter(slaap)

• Maker
    Discussie
  • In juni deze wagen gekocht…onmiddellijk de uitlaten laten aanpassen door carnewal, waar ik super tevreden van ben…de hel breekt af en toe es los :what: , door de mooie zomer en de vele rijden, ook dagelijks gebruik er niet toe gekomen om 2 zaken eens aan te pakken, of beter gezegd te laten aanpakken 😉 Ik heb de achter & zijruiten laten tinten in 15%…en heel tevreden met het resultaat, puik werk van deze firma ! En dan voor de (korte) winterslaap de wagen laten kleien, polieren, waxen & een coating laten leggen door waxit… toen ik de wagen ging ophalen was ik heel verrast en blij met het resultaat… hij kan zo terug de showroom in, …maar toch liever niet, hij gaat bij mij de garage in…en wacht op een mooie winterdag of een vroege lente…so he can get out & drive fast :driver: Vlug enkele foto’s genomen met mijn mobieltje..en dacht , hé…hier kan ik de P liefhebbers op het forum misschien plezier mee doen… Groetjes !

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Prachtig !

Altijd toch mooi werk geleverd door Wax-it.

Onlangs van een 993 eigenaar gehoord die zijn (bijna perfecte) Porsche heeft laten behandelen.
      Een 1000 euro voor exterieur, een 500 euro voor het interieur. De prijzen kunnen wel variëren door toestand van de wagen en
      de producten die je verkiest.

Die ziet er weer als nieuw uit! :up: Was het polier gedeelte een volledige correctie of … ? Wat was de prijs voor dit alles als ik vragen mag? (mag prive)

XXX

Nice Job ! :lekker:

Ik zie toch twee mooie foto’s van een prachtig blinkende P!
            het formaat van de foto’s maak je beter wat kleiner richting 500KB.
            Foto’s genomem met mijn Aaifoon krijg ik ook niet opgeladen…. :bounce:

Lukt mij dus niet om nog foto’s up te loaden… morgen nieuwe poging…of doe ik iets verkeerd moderators ? :bounce:

pics

Attachments:
                • IMG_0238.JPG
                • IMG_0239.JPG
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.