OPC Antwerpen verhuist naar Wommelgem langs E313

Home Forum Porsche Talk OPC Antwerpen verhuist naar Wommelgem langs E313

• Maker
    Discussie
  • Het Porsche Centre Antwerpen verhuist volgend voorjaar van het Kempisch Dok in Antwerpen naar een nieuwe showroom met garage in Wommelgem. Woensdag is symbolisch de eerste paal van die nieuwe vestiging langs de E313 neergepoot.

Amper drie maanden nadat Porsche Centre Antwerpen zijn bouwvergunning voor een nieuwbouw naast feestzalencomplex Royal Palace op de Uilenbaan had aangevraagd, gaf Wommelgem al groen licht voor die plannen. “Het doet deugd om je ergens welkom te voelen”, reageert manager Joris Clavie enthousiast op de vliegende start van de werken. Omdat het voormalige voetbalterrein de afgelopen weken bouwrijp was gemaakt, kon hij woensdag samen met Porsche-directeur Jean Heinen de eerste paal van de showroom verankeren. In het voorjaar moet de vestiging gebruiksklaar zijn.

bron GVA 23-05-13

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • ook al heeft de prov A’pen twee dealerships, officieel is OPC Geel er om het klienteel van Limburg te bedienen. op hun site staat

Officiële Porsche-atelier & verkooppunt: Onderhoud en revisie. Herstellingen & carrosserie. Regio Geel (Kempen) en Hasselt.

[quote=”Gunn” post=132401]
        Vorig jaar WOU ik er voor de eerste keer gaan kijken naar de 991 maar het was 16u04 en ze sloten om 16u op zaterdag. Er liep nog een paar man rond maar ik kwam er niet meer in dus :ass:[/quote]

Da’s toch niet abnormaal ?!- Je kan toch niet verwachten dat ze na sluitingsuur je zonder afspraak nog binnenlaten ?!

[quote=”Vincent_991″ post=132380]Ik denk dat iedereen al wel goede en slechte verhalen over OPC’s heeft gehoord.[/quote]

Je hebt gelijk ! Het zal overal iets zijn !

[quote=”Vincent_991″ post=132380]
          Mijn inziens is wat OPC Antwerpen doet een geniale zet. Vlakbij Raes Racing dus die voelt al hun adem in zijn nek. En een veel betere ligging en verbinding voor klanten regio Limburg. Dus ze kunnen er alleen maar bij winnen en klanten van Verellen afsnoepen. Ze gaan hun klantenaantal serieus zien groeien.[/quote]

Jep geniale zet. Hun vorige ligging was onbereikbaar geworden. Nu komen ze in het “car district”, want daar zit een hoop bijeen. Aston, Raes, Alfa, Fiat ?, Ferrari, Maserati, Lexus, BMW …
          Het geeft inderdaad voor de Kempenaars een extra makkelijke optie naast Verellen. Voor Limburg denk ik eerder dat ze Penders als alternatief nemen tov Verellen.

Verellen, eens een paar stukken besteld en deze zijn steeds correct geleverd.

Wel een negatieve ervaring met een magazijnier, die toen ik een week later na
            mijn eerste mail informeerde of hij die mail gehad had vond dat ik maar geduld
            moest hebben aangezien er bij hun veel met vakantie waren.

Klantvriendelijk was die dus niet, dat zou ik eens moeten proberen met mijn klanten
            na een week nog niets laten weten, zou lang duren.

Een klant van mij wouden ze er ook niet verder helpen met zijn 996 en hebben ze gewoon
            buiten gekeken. Toen naar Antwerpen en daar is die wel tevreden van.

Ooit op onderhoud geweest met de 964 bij OPC Antwerpen (toen ze nog niet aan de dokken zaten en nu verhuizen ze weer :think: ) en geen klagen van.

Verellen is vlak bij mij maar al zoveel negatief van gehoord :wtf:
              Vorig jaar WOU ik er voor de eerste keer gaan kijken naar de 991 maar het was 16u04 en ze sloten om 16u op zaterdag.
              Er liep nog een paar man rond maar ik kwam er niet meer in dus :ass:

Ik denk dat iedereen al wel goede en slechte verhalen over OPC’s heeft gehoord. Zo hoorde ik vorige week van iemand een enorm slecht verhaal over kronos porsche. Daar een nieuwe wagen gekocht en het zich al flink beklaagd. Teveel problemen en ander gezever dat ze niet willen oplossen. En ook over Verellen had die geen goed woord meer. Jarenlang klant geweest en als huisvuil buiten gezet na een probleem dat ze niet konden oplossen. En nu is die vol lof over Antwerpen en heeft daar zelfs een nieuwe 991 besteld.

Mijn inziens is wat OPC Antwerpen doet een geniale zet. Vlakbij Raes Racing dus die voelt al hun adem in zijn nek. En een veel betere ligging en verbinding voor klanten regio Limburg. Dus ze kunnen er alleen maar bij winnen en klanten van Verellen afsnoepen. Ze gaan hun klantenaantal serieus zien groeien.

Amai, het gaat goed bij Porsche Center Antwerpen precies ?!
                  Weet nog in de tijd dat ik mijn Boxster ging kopen, toen wilden ze met veeeeel moeite een (destijds slechte) prijsofferte maken voor een nieuwe. En de beloofde gegevens van de besproken sportuitlaat hebben ze ook nooit bezorgd. Toegegeven, ik kwam niet afgeborsteld binnengewandeld. Maar, je kan al raden dat ik mijn Boxster ergens anders gaan kopen ben !
                  Ook voor de nieuwe 991 nu ben ik niet eens bij PCA geweest voor een offerte, ben het verleden nog niet vergeten. De attitude van die verkoper toen heeft hun al de verkoop van 2 nieuwe wagens doen mislopen !
                  Dikke nekken, bah !

Om alle wilde verhalen de kop in te drukken, Porsche Antwerpen is niet op zoek naar magazijniers noch naar verkopers.

Wel is er een vacature voor een technieker A1 electromechanica.

Alle selecties lopen rechtstreeks via d’Ieteren Brussels, dus onnodig in Antwerpen te gaan aankloppen.

😉

nu we toch bezig zijn, kunnen we ook ineens de naam van de nieuwe vestiging bekendmaken: Porscheforum Antwerpen :first:
                        Enkele techniekers hebben we ook reeds op het forum, dus kan geen probleem zijn!
                        Eén ding is wel zeker: het zou een ploeg zijn met een hart voor *porsche die hun job met passie en liefde voor het merk zouden beoefenen… Amen! :respect2:
                        Wat nu niet altijd het geval is, heb ik van horen zeggen…
                        Heb ondertussen reeds een berichtje terug dat, als er een medewerker extra nodig zal zijn, ik zeker in hun bestand sta.

Het kan nog… :music:

owke :up:

Voor mij enen “in ‘t zwart”, met een “zwart” interieur! :coolness:

import aan de goedkoopste prijs :first:

Nu wordt het pas echt interessant… :sarcastisch :engeltje:

met de uitbreiding hebben ze mss ook een extra verkoper nodig :engeltje: (sinds daarnet toch terug op de markt :salut: )

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.