Open Huis CCR in Hulst

Home Forum Zeverhoekje Open Huis CCR in Hulst

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Misschien hebben forummers het al gezien op de site, maar voor wie nog niet, wil ik het nog even vermelden.
      Op 13 juni a.s. houden wij open huis vanaf 14.00 t/m 19.00 uur.
      Voor wie interesse heeft voor auto restauratie, of informatie wil over bepaalde dingen is die dag van harte welkom.
      Kunnen dan onder genot van een drankje en Porsche talk, ook misschien wat meer gezichten bij de forum namen plakken.
      Dus bij deze ben je van harte welkom.

Grtz, Wim en Timo

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Doe deze keer een BBQ, dan kom ik ook 😈

Graptje hé :mrgreen:

Anoniem

Ook genoteerd. Als ‘t weet het toelaat kom ik ook eens kijken… 8)

Als het ervan komt en we kunnen , zijn we er zeker bij 😉

Wim

Heel leuk dat jullie er al aan denken, hebben van die open dag ook nadien veel positieve reacties gehad.
              Maar of we dit jaar het ook weer doen is nog niet zeker.
              Komt in augustus dit jaar de 4de loods bij, dus dan hebben we het gehele terrein. 8)
              En wij willen alles deze keer perfect hebben als we weer eens open huis houden.
              Dus als het zover is geef ik wel een brul hier. 😉

Ik was er ook vorig jaar,
                Was super!
                de ontvangst, de wagens, de uitleg, de mensen, de sfeer, … ik kan alleen maar zeggen SUPER, als het dit jaar weer is ben ik er ook weer (als mijn agenda het toelaat)
                Zels de weergoden waren deze Open Huis zeer gunstig gezind!

Wim & Timo, proficiat, en bij deze ook nog eens bedankt voor 13/06/09

[quote=”rjf”:22b81c3t]Is dit een jaarlijkse gewoonte ? 😀 [/quote]
                  vind ik goede vraag 😉

rjf

Is dit een jaarlijkse gewoonte ? 😀

Dag Wim,

Kom zeker even kennismaken op 13 juni in Hulst! Ik ben ervan overtuigd dat ik het aangename aan het nuttige zal kunnen koppelen.
                      Tot dan.
                      Mvg Philip 🙂

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.