Opening Porsche Centrum Mechelen

Home Forum Porsche Uitstappen Opening Porsche Centrum Mechelen

• Maker
    Discussie
  • 11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
    Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 149)
    • [quote=”Harley G” post=191352]Nu nog zien of het onderhoud zelf ook nog zo vlot zal gaan en of er geen onverwachte dingen uit de lucht komen vallen. :think:[/quote]
      En, al nieuws?

die gasten zijn hèèl goed bezig :up:

Het gaat goed bij OPC Mechelen . :up:

Klik

Gisteren met twee van de klein mannen is gaan kijken.

Is de moeite, toonzaal voelt wel leeg aan.
            Ik dacht dat er hier op het forum mensen waren die wagens poetste, doen blinken,
            misschien eens voorstellen in Mechelen, redelijk wat wagens waren niet goed gepoetst.

De auto’s die er stond liggen op dit moment qua budget boven hetgeen ik wil geven.

Geef mij maar een rode sc, hoewel die prijzen die ze daar tegenwoordig ook al voor
            vragen…

Gisteren online info gevraagd ivm kostprijs onderhoud. Op basis van chassis nr wisten ze mij het volgende te vertellen:
              [i]In de historiek van de wagen is gebleken dat er nog verbeterings acties (die volledig gratis en onder waarborg vallen) openstaan die we graag bij het onderhoud zouden willen voegen.
              Dit maakt dat de wagen voor 1 dag binnen zal staan.[/i]
              Bij navraag wat deze verbeteringsacties dan wel mogen zijn, kreeg ik binnen 1,5h al terug de volgende toelichting:
              [i]Er zijn drie verbeteringsacties uit te voeren op uw Boxster. We zien dat ze open blijven sinds 2007 bij Porsche Centre Brussels.

-2 moeren plaatsen aan de uitlaatsierstuk

-2 doppen plaatsen op de drager van de motor

-de bevestigingen van de windscherm moeten vervangen worden

Dit zijn de 3 acties die we op vraag van Porsche Ag moeten aanpassen.[/i]

Awel, dit noem ik nu service, se. :first:
              Nu nog zien of het onderhoud zelf ook nog zo vlot zal gaan en of er geen onverwachte dingen uit de lucht komen vallen. :think:

@ jokkevlo heb RS magazine liggen je mag hem hebben ik breng het mee 31/01 :drink:

In RS magazine 10 pagina’s info over de 991 GTS 😀

er staat een kort artikel over de 991 GTS op total911: klik

Er staat een mooie zwarte 991 GTS coupe in OPC Knokke *luv *luv *luv

Allez nu, heb er met de Jef nog bijgestaan en gezegd hoe geslaagd ik hem vond tov de 50th. Of begin ik nu te flippen ofwa ! Heb ik nu zo scheel gekeken en niet gezien dat dat een cabrio was ? Dat zou verdikke straf zijn. Maar ik ben niet zo een fan van de cabrio versie. Heeft mijn verstand die basj nu weggegomd en een hard dak in de plaats getekend ? Zou kunnen. Selectieve perceptie … een mens ziet vaak wat hij WIL zien !
                        Moet ook bekennen dat ik enorm, enorm, maar dan ook heeeeeeeeeeel enorm afgeleid was door die heerlijke witte GT3. Zo erg zelfs dat ik de auto waar ik eigenlijk voor daar was gewoonweg niet gezien had en voorbij gelopen ben 🙂

GT3 rulez !

[quote=”bccars” post=190673]Ga dan nog maar eens terug. Gisteren stond er een GTS coupe.[/quote]

Zeg kijk uw kalender is na 🙂 of is het voor u alle dagen 1 april !

Ik stond daar schoon. Geen GTS coupe gezien of geweest …..

Dju ! Morgen naar daar ! In welke kleur ???

Ga dan nog maar eens terug. Gisteren stond er een GTS coupe.

Ook nog eens geweest hag gehoopt een GTS coupe te zien maar het was een kappers versie 🙂

Ben gisteren eens gaan piepen. Mooie garage, goede ontvangst, geen blasé boel, gewoon gemotiveerde liefhebbers. Ahja, er stonden mooie auto’s, maar dat had iedereen hier al wel verwacht zeker ? 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 149)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.