Opening Porsche Centrum Mechelen

Home Forum Porsche Uitstappen Opening Porsche Centrum Mechelen

• Maker
    Discussie
  • 11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
    Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan?

14 reacties aan het bekijken - 136 tot 149 (van in totaal 149)
    • Ik ben afkomstig uit Bornem en zou dus ook de optie nemen om mijn *porsche bij hen op onderhoud te nemen.
      Ik vind alleen niet hoe of waar ik op dezelfde wijze (via mail) hen de vraag kan stellen.
      Kan jij me ff wegwijs helpen Vincent om een uitnodiging te bemachtigen?

Daar Mechelen vlakbij is (Keerbergen) en ik kortelings mijn *porsche verwacht had ik al een mail naar OPC Mechelen gestuurd. Met de vraag of zij het onderhoud kunnen doen (ipv OPC Geel). Natuurlijk doen zij dat en direct ook uitgenodigd om op de opening langs te komen. Ondertussen nog al van twee mensen die ik ken en een recente *porsche hebben gehoord dat ze ook op de opening zijn uitgenodigd.

Commercieel gezien zouden ze toch wel alle regio-Porscherijders moeten uitnodigen.
            Dat zijn potentiële klanten!

Ik ben van Temse, misschien is Porsche center gemakkelijk te bereiken voor de Porsche rijders uit het Waasland, nu is het toch altijd een stukje rijden hoor

ik moet jammer genoeg werken dus kan niet komen kijken de 11è

grtz Geert

hopelijk wandelt Jokkevlo in dat geval buiten met een ondertekende bestelbon voor een 991 Targa 4S, en maakt hij na levering mooie foto’s voor op het forum.

[quote=”bladerunner” post=186627]Ah simpel hé, jij hebt al een Porsche, jij koopt geen nieuwe, dus ook geen uitnodiging, Jokkevlo daarentegen heeft er geen op dit moment, dus misschien dat hij wel ene koopt. :cool:[/quote]

:coolness: :drink:

ze zullen natuurlijk alleen uitnodigingen sturen naar zij die zelf met hun aangekochte porsche al ergens in de buurt op onderhoud zijn geweest

Ah simpel hé, jij hebt al een Porsche, jij koopt geen nieuwe, dus ook geen uitnodiging, Jokkevlo daarentegen heeft er geen op dit moment, dus misschien dat hij wel ene koopt. 😎

Waarop baseert men zich om uitnodigingen te versturen?
                        Ben zelf van Keerbergen, toch wel degelijk de regio Mechelen, en rij met een Boxster. Geen uitnodiging gehad evenwel.
                        Misschien omdat de vorige eigenaar altijd in Geel op onderhoud ging?

Uitnodiging gehad, aanwezig.

ik denk van wel, dacht dat de opening daar ergens in Midden-Brabant ook op uitnodiging was een tijdje geleden toen die opende. dacht hier ergens gelezen te hebben dat forumleden die er naartoe waren geweest zonder uitnodiging toen wel binnen mochten :drink:

PDS

Is het op uitnodiging ?

Ik zou wel willen, maar verwacht dat het enkel op uitnodiging zal zijn?

14 reacties aan het bekijken - 136 tot 149 (van in totaal 149)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.