Home › Forum › Porsche Uitstappen › Opening Porsche Centrum Mechelen
- Dit onderwerp bevat 149 reacties, 51 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door patrickvb.
-
MakerDiscussie
-
29 november 2014 om 10:04
11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan? -
MakerDiscussie
-
Samen met mijn vader kijkje gaan nemen en was idd allemaal goed geregeld. Knappe showroom! En een leuke babbel met Jokkevlo 😉
Claude heeft een team samen gesteld met 11 Porsche-liefhebbers waarvan verschillende personen zelf 1 of meerdere Porsches bezit
Hoe moeten die dan geen ervaring meer hebben met Nissan
wat een droom dat daar allemaal binnen staat, thx voor het delen jongens :up:
Bedankt voor de gigantische kater die nog niet lang verdwenen is… :puke:
Ok, was mijn eigen schuld! :bounce:
Heel leuke avond gehad en knappe wagens gezien…..Bedankt voor de mooie en uitnodigende foto’s allemaal !
Het ziet er gewoonweg top uit.Ga mijn best doen om zondagnamiddag een kijkje te gaan nemen.
Doch in de ochtend gaan we een 4×4 toerrit maken regio Brabant en dit zou wel eens kunnen uitlopen vanwege huidige weersomstandigheden .[quote=”Yellow Submarine” post=188499][quote=”snoer 964″ post=188417]Kan er iemand zeggen vanaf welk u zondag de vestiging in Mechelen open gaat ,ik zou in de voormiddag wel eens willen gaan zien !
PS het adres is ook altijd welkom ?
Alvast bedankt[/quote]Hoe laat weet ik niet maar om 9:00 zullen ze vast wel open zijn?
mail:
info@pcm.porsche.beadres:
Blokhuisstraat 47Pweb:
http://www.porsche.com/belgium-mechelen/nl/%5B/quote%5DBest kan je volgend adres ingeven in gps:
Oude Baan 1 2800 Mechelen
Dit kruispunt oversteken en tussen de 2 hangars van SG Lightning en Schenker over de nieuwe asfalt tot van achter rijden.was een leuke avond, met een leuke bende é en enkele nieuwe forummers leren kennen
kortom voor herhaling vatbaarHier nog een paar extra foto’s voor zij die niet kunnen komen.
Attachments:Porschisten,
Allemaal bedankt voor jullie reacties!!! Dit appreciëren wij enorm!
We hebben er zelf ook van genoten. Het was een topavond, ondanks de zeer vele aanwezigheden. Het dubbele van onze oorspronkelijke voorziene aantal.
Ik heb spijtig genoeg niet de kans gehad om nieuwe forumleden te mogen ontmoeten!! Ik hoop dat ik er komend weekend nog vele mag ontmoeten.
We zijn zaterdag van 10 tot 17u open, en nu zondag van 10u tot 15u.
We hebben het geluk om de 917, 918, 919, 356 A Carrera, 356 pre-A en de 550 spyder nog te mogen hebben staan tot maandag ochtend.We hopen met Porsche Centre Mechelen een garage te hebben waar elke Porschist zich thuis voelt. Al is het voor een aankoop, een vraag, een onderhoud, onderdeel, accessoires of een babbel.
Claude heeft een team samen gesteld met 11 Porsche-liefhebbers waarvan verschillende personen zelf 1 of meerdere Porsches bezit.
Hopelijk tot morgen of zondag.
Mvg,
Jef
Porsche Centre MechelenEn nogmaals bedankt uit naam van het ganse team!
Attachments:Ik ben ondertussen het magazine aan het doorbladeren dat iedereen meekreeg en de normale openingsuren van de showroom staan daarin:
ma-vr 9:00 – 18:00
za 10:00 – 17:00Bedankt voor de reactie , ik stuur ze wel een e mail .
[quote=”snoer 964″ post=188417]Kan er iemand zeggen vanaf welk u zondag de vestiging in Mechelen open gaat ,ik zou in de voormiddag wel eens willen gaan zien !
PS het adres is ook altijd welkom ?
Alvast bedankt[/quote]Hoe laat weet ik niet maar om 9:00 zullen ze vast wel open zijn?
mail:
info@pcm.porsche.beadres:
Blokhuisstraat 47Pweb:
http://www.porsche.com/belgium-mechelen/nl/
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.