Home › Forum › Porsche Uitstappen › Opening Porsche Centrum Mechelen
- Dit onderwerp bevat 149 reacties, 51 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door patrickvb.
-
MakerDiscussie
-
29 november 2014 om 10:04
11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan? -
MakerDiscussie
-
Ja, dat dan weer wel 8)
Naar ‘t eind van de avond hebben de meeste hem wel rond hun hoofd hoor 😈Maar op een evenement als dat van gisteren vloekt dat met mijn “smart casual” outfit… :ass:
[quote=”pds trading” post=188476]er zijn al de Porscheforum lanyards he mannen :engeltje: [/quote]
Idd.
Op een event zoals Porsche day’s in Francorchamps zie je die van 100 meters ver.oops, 😳 sorry PDM
ik wilde jouw niet storen want je was midden in een gesprek bezig 😉
Was wel leuk om je daar te zien.
Ik had wat eerder op de forum moeten komen om is af te spreken…
see you next time 😉er zijn al de Porscheforum lanyards he mannen :engeltje:
Davidoff, je was gisteren zo snel weg ! Ik kreeg de kans niet om iets te zeggen en je was alweer weg 😀
[quote=”Yellow Submarine” post=188469]Volgens mij is de beste oplossing om elkaar te herkennen op zo een gelegenheid een discrete Porsche Forum pin.[/quote]
Geweldig idee!! Ik ben VOOR!
Wie nog?even gegoogeld en dit bedrijfje gevonden. Iemand ervaring met het maken van pins (prijs) bij onderstaand bedrijf of andere?
Hallo iedereen,
Eindelijk nog is tijd om op de Forum te komen…
Ik ben ook gisteren langs geweest met een aantal autofreeks vrienden.
Ik mocht ook op de VIP parking staan met mijn 4S Cabrio’ke :relaxman:
Sommige van mijn vrienden die niet met een Porsche rijden maar wel met oa, Audi R8, BMW X6 waren, mochten niet op de parking van *porsche zelf parkeren.
Ik versta dit natuurlijk wel maar ik vond het wel vreemd dat er naast mij een Tesla model S stond, ook niet echt een Porsche…!
Ik werk namelijk op de Mechelen Campus Noord dus PERFECT voor mij om mijn auto ‘s morgens binnen te brengen voor onderhoud of andere zaken en hem ‘s avonds terug op te pikken :applaus:
De openingsavond was idd zeer goed georganiseerd. Wel VEEL te warm daarbinnen 🙁
De champagne en de hapjes waren ook van zeer goede kwaliteit! TOP!
Ik kan al niet wachten om ‘s middags is binnen te springen en wat accessoires te kopen :happydance: Een mens moet toch IETS doen tussen de middag hé 😉
Mocht ik morgen de lotto winnen, dan zou het de nieuwe Targa 4s worden…! Wat een mooie auto… :lekker:Aan PCM, veeeeeel succes en tot zeeeeeer binnekort!
een toekomstige goede klant 😉Volgens mij is de beste oplossing om elkaar te herkennen op zo een gelegenheid een discrete Porsche Forum pin.
wij waren er ook!
Spijtig genoeg ken ik nog niet veel forummers van gezicht, moet toch dringend eens verandering in komen!Was anders wel prima organisatie!! En de rijstpap met gouden lepeltjes was hemels :first:
Het was een leuke avond!Zo zouden er meer moeten zijn :drink:
Greetz,
Gijsbeer.
Idd leuke zaakvoerder. Ik had vooraf al contact gehad met hem en ga er op onderhoud gaan. Dus bij deze klant 😉
Ze bleven maar zagen en zagen dus uiteindelijk toch ook maar besloten om mee te gaan en 😯
Prachtig georganiseerd. Parking aan de garage zelf. Persoonlijke verwelkoming door de Zaakvoerder. Mooie wagens en vooral de 918 spyder was top. Speech van de Zaakvoerder was heel goed (toen al 5 wagens die avond verkocht :wtf: ). Onthulling van de … Martini Porsche was een prachtshow. Drank in overvloed (deze morgen wat gevoeld) en hapjes waren om je vingers af te likken. De babbel met de Zaakvoeder en later met iemand van het verkoopteam was klasse. Totaal geen dikke nekken en streken maar mensen die met een passie voor sportwagens en natuurlijk vooral Porsche spraken. Ik ben er zeker van dat ze al enkele Porsche rijders in hun klantenbestand mogen opnemen. En dat ze voor iemand al volgende week een offerte gaan mogen maken (ik niet). Enkele nieuwe en toffe mensen mogen ontmoeten. Ik kan geen enkel minpunt bedenken. Zelfs de kleine controle op de Mechelsesteenweg was met een positief einde. Supervriendelijke agenten die begrepen dat we van de openingsavond van OPC Mechelen kwamen en enkel vroegen om voorzichtig naar huis te rijden.
Kortom geslaagde avond en 10/10 voor OPC Mechelen en hun gans team :first:
was idd een superleuke avond, een opening om U tegen te zeggen, alles was dik in orde, blij dat ik enkele forummers heb ontmoet :up:
@ couperider: we stonden aan het tafeltje waar je de foto van de Spyder hebt genomen
Zeer leuke avond gehad gisteren. 😀
Goede organisatie, leuke bolides (zie foto’s) en lekkere hapjes.
(Foto’s zijn genomen met de iPhone, dus kwaliteit is ni perfect…)En kennis mogen maken met Jokkevlo. Een korte maar gezellige babbel gehad. Tof je te ontmoeten Jokkevlo!
Helaas geen andere forumleden tegen het lijf gelopenWas inderdaad echt gezellig gisteren :up:
Voor herhaling vatbaar :first:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.