Opening Porsche Centrum Mechelen

Home Forum Porsche Uitstappen Opening Porsche Centrum Mechelen

• Maker
    Discussie

• Clinckemalie
    Deelnemer

11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
      Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 149)
      • was er ook met een paar vrienden en heb me geamuseerd. Vooral genoten van de heerlijke pralines.
        Was een toffe opening van het Porsche
        Centre.
        Good luck aan het team.

Als newbie maar, toevallig, 1 forummers gespot. Ne mens moet ergens beginnen he

Walter, ze zijn nog heel het weekend in open deur! Ik ga zeker zaterdag met mijn zoon nog eens langs. Het was inderdaad zeer gezellig. Speel volgende maal die trui direct uit! 😀

Net thuis… Leuke avond…. :drink: :sleep:

Een dikke proficiat aan Porsche Center Mechelen.
                Geweldige organisatie, goeie ambiance, pracht van een garage en niet te vergeten, de goed beveiligde parking.
                Als de service is zoals de uitstraling van de garage kom ik daar zeker als klant.
                Volgende week ga ik nog eens in alle rust terug een kijkje nemen, want het was er vanavond véél te warm in die mensenmassa.
                En niet te vergeten : bedankt aan alle aanwezige forumers

Voila…

Attachments:
                  • IMG_2746.jpg
                  • IMG_2747.jpg
                  • IMG_2755.jpg
                  ken

nice Momenol
                    kwijl kwijl
                    we want more!!! :relaxman:

Ik denk dat ik kom met de exige..

En euh voor zij die er niet bij kunnen zijn … niet vergeten hé ….. FOTO’s

Ik zal met de E36 zijn 🙂

Ik ben rond 1920 op de parking maar dan wel met de dd nl zilvere CLS break

mms verzamelen aan de parking 19.20 1x binnen gaat u ons wel horen :relaxman: :happydance: :happy:

De vrouw gaat spijtig genoeg niet mee….. tja hoe ben je herkenbaar? 🙂

Een rode roos in het knoopsgat zal niet lukken zeker? Ik ga alleszins tegen 19.30 niet van plan zeer lang te blijven.

het opvolgen lukt blijkbaar toch niet helemaal. Privebericht een week geleden verzonden, en tot op heden niet eens gelezen. Dus maar ingehouden en conclusies getrokken.
                                    De mentaliteit van BMW-verkopers van 10 jaar geleden is blijkbaar een niet uit te roeien virus.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 149)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.