Opening Porsche Centrum Mechelen

Home Forum Porsche Uitstappen Opening Porsche Centrum Mechelen

• Maker
    Discussie

• Clinckemalie
    Deelnemer

11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
      Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 149)
      • Thx!

19h30

Ik heb de mail niet meer en ben vergeten of het nu om 18:30 of om 19:30 begint??

Vincent 991 + 1

Presente!

Aanwezig!

Naar wat ik gehoord heb :

Zonder uitnodiging niet binnen.
                    Al veel meer mensen met uitnodiging dan er eigenlijk voorzien was.
                    Onbeveiligde slechte parking op de campus aan E19 (gekend voor vandalisme).
                    Veel kijkvolk met geen voeling voor wagens maar eerder uit op gratis vertier.

Conclusie : ik zal van het weekend wel eens gaan kijken (als ik tijd en zin heb).

PDS

Ja Walter, ik ga met de Kenny en Monza. :respect2:

We zien elkaar daar wel he :drink:

Ga er ook een kijkje nemen Donderdag .
                        @ pds en Harly G komen, jullie ook naar daar ? dan zijn wij al met 3 forumers die elkaar kennen .
                        Maar hoe herkennen wij de andere forumers !!! Tips welkom

PDS

Hey Funny

Ik zou het niet riskeren om daarvoor helemaal van de kust te komen. Ik vrees dat het lastig gaat worden.
                          Ik had van iemand vernomen dat ze al mensen hebben moeten weigeren …. 😕

Hopelijk geraak ik binnen zonder uitnodiging .

Die heeft hij altijd aan! :sarcastisch :mrgreen: :drink:

[quote=”Harley G” post=187938]Heren,
                                Wie gaat er nu uiteindelijk allemaal? Wordt er afgesproken? Hoe herkennen we elkaar? Ik ga mijn beste kostuum aan doen (zonder das) dus dat alleen al is een foto waard! :coolness:[/quote]

Als je nu eens alleen je beste das zou aandoen? :happydance:

Ik zal er normaal ook zijn
                                  Suggestie om elkaar te herkennen welkom *porsche

Ik zou dat wel eens leuk vinden om in RL een aantal kerels hier van het forum te ontmoeten donderdag as :up:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 149)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.