Home › Forum › Porsche Uitstappen › Opening Porsche Centrum Mechelen
- Dit onderwerp bevat 149 reacties, 51 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door patrickvb.
-
MakerDiscussie
-
29 november 2014 om 10:04
11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan? -
MakerDiscussie
-
[quote=”Harley G” post=187938]Heren, … Hoe herkennen we elkaar? [/quote]
deze kan je van meer dan 100 meter afstand herkennen :
have fun mannen donderdag, waarschijnlijk ga ik eens op een andere datum een kijkje nemen (ik zit nl in Duitsland voor een weekje), is slechts 15 min rijden :D.
indien er nog andere mensen later zouden gaan, kunnen we mss afspreken?Heren,
Wie gaat er nu uiteindelijk allemaal? Wordt er afgesproken? Hoe herkennen we elkaar? Ik ga mijn beste kostuum aan doen (zonder das) dus dat alleen al is een foto waard! :coolness:Dadio, ben je zeker dat ze niet beveiligd is? Mss best eens polsen.
Auuu … dat doet pijn! :bounce:
Hoe je C4S goed in ‘t oog!Heb me ingeschreven maar zal moeten passen.
Parking niet beveiligd blijkbaar en daily juist gestolen. 👿 :what: :bounce:[quote=”jefwouters” post=186915]Beste forumleden,
onze uitnodigingen zijn verstuurd naar eigen kennissen, zakenrelaties, potentiële nieuwe klanten, leveranciers etc.
Het zou niet collegiaal zijn moesten we het klantenbestand van andere Porsche Centres gaan gebruiken om deze uit te nodigen.
Ik hoop ook dat jullie ook allemaal begrijpen, dat wij niet iedereen kunnen uitnodigen. We zitten zelfs nu al ruimschoots over ons maximum aantal inschrijvingen.Daarom hebben we ook ons openingsweekend van vrijdag 12 tot en met zondag 14 december. Tijdens dit weekend zullen er unieke Porsches te bewonderen zijn.
Waaronder: Porsche 917, 918 Hybrid Spyder, 919 Hybrid Le Mans, 550 spyder, 930 turbo, 356….
En natuurlijk onze nieuwe stockwagens!!!
Iedereen welkom tijdens dit weekend.
Mvg,
Jef Wouters
Sales Executive Porsche Centre Mechelen[/quote]Beste Jef,
Ik denk dat een aantal forummers blij zijn met je tussenkomst!
Ik zie dat je Sales Executive bent, wel als ik jouw was zou ik het forum hier goed in het oog houden. Je krijgt niet alleen eerlijke feedback over de ernst, houding en inzet van je verkopers, maar ook van aangaande je after sales mensen.
En wil je aan je team duidelijk maken dat je het meent, kan ik je alleen maar aanraden een button (een paar keer platina he, voor minder doen we het niet!) onder je naam te laten verschijnen.
Pay Back time : minder dan een week, even tijdens een presentatie laten zien dat je de zaak professioneel opvolgt en dat je overal ogen hebt. Sales en after sales gaan het geweten hebben en gaan achter elke klant aan!
Succes met de zaak, en als je wil dat ik naar de opening kom : tarief is een forumbijdrage van 111 euro. (ik moet er 2000 km voor overbruggen, en ja dit is al een keer gebeurd!)
Succes met de zaak!!
hebben ook uitnodiging ontvangen en zullen aanwezig zijn op 11/12 :drink:
[quote=”nls” post=187263]Ik kom normaalgezien ook een kijkje nemen.[/quote]
Ah, zit jij hier ook al op dit forum? 😀[quote=”jefwouters” post=186915]Beste forumleden,
onze uitnodigingen zijn verstuurd naar eigen kennissen, zakenrelaties, potentiële nieuwe klanten, leveranciers etc.
Het zou niet collegiaal zijn moesten we het klantenbestand van andere Porsche Centres gaan gebruiken om deze uit te nodigen.
Ik hoop ook dat jullie ook allemaal begrijpen, dat wij niet iedereen kunnen uitnodigen. We zitten zelfs nu al ruimschoots over ons maximum aantal inschrijvingen.Daarom hebben we ook ons openingsweekend van vrijdag 12 tot en met zondag 14 december. Tijdens dit weekend zullen er unieke Porsches te bewonderen zijn.
Waaronder: Porsche 917, 918 Hybrid Spyder, 919 Hybrid Le Mans, 550 spyder, 930 turbo, 356….
En natuurlijk onze nieuwe stockwagens!!!
Iedereen welkom tijdens dit weekend.
Mvg,
Jef Wouters
Sales Executive Porsche Centre Mechelen[/quote]
Prachtig! En ik weet al iemand die superblij gaat zijn en mits wat onderhandeling (lees overname recente porsche) wel een nieuwe bestelbon gaat tekenen 😉@jefwouters Ik heb mij ingeschreven via de website en zonet een bevestigingsmail gehad van Claude.
Ik neem aan dat ik erbij kan zijn dan?Ik ben fotograaf btw, indien gewenst kan ik die avond wel wat fotograferen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.