Opening Porsche Centrum Mechelen

Home Forum Porsche Uitstappen Opening Porsche Centrum Mechelen

• Maker
    Discussie

• Clinckemalie
    Deelnemer

11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
      Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan?

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 149)
      • Geen uitnodiging gehad

Pvdw,

Bedankt. Spring volgende keer gerust een keertje binnen.

Het is geen 1 op 1 kopie. De uiterlijke stijl is zeer gelijkaardig. Dit kan ook niet anders vanwege de richtlijnen vanuit Duitsland.

Binnen kan U zien dat de structuur, de werkplaats en de ruimtes anders zijn ingedeeld.

Vandaag toevallig voor de deur gepasseerd, leek een 1 op 1 kopie van nieuwe Antwerpse vestiging waar ik wel naar opening ging. Kan er nu niet bij zijn, jammer want altijd wel de moeite … zou wel eerder met daily gaan indien onbeveiligde parking….in ieder geval succes aan CLAUDE en zijn team en… have fun !

Beste forumleden,

onze uitnodigingen zijn verstuurd naar eigen kennissen, zakenrelaties, potentiële nieuwe klanten, leveranciers etc.
              Het zou niet collegiaal zijn moesten we het klantenbestand van andere Porsche Centres gaan gebruiken om deze uit te nodigen.
              Ik hoop ook dat jullie ook allemaal begrijpen, dat wij niet iedereen kunnen uitnodigen. We zitten zelfs nu al ruimschoots over ons maximum aantal inschrijvingen.

Daarom hebben we ook ons openingsweekend van vrijdag 12 tot en met zondag 14 december. Tijdens dit weekend zullen er unieke Porsches te bewonderen zijn.

Waaronder: Porsche 917, 918 Hybrid Spyder, 919 Hybrid Le Mans, 550 spyder, 930 turbo, 356….

En natuurlijk onze nieuwe stockwagens!!!

Iedereen welkom tijdens dit weekend.

Mvg,

Jef Wouters
              Sales Executive Porsche Centre Mechelen

Er is wel ne shuttle he :applaus:

Leuk te zien dat ik daar niet alleen zal staan :music:
                  :popcorn:

Boah, het is maar 1 km van de parking naar de showroom…

Wel een jas aandoen he!!!! Ook al heb je een dak op je mooooooie auto!

Gewoon voor één keer geen jeans of afgedragen Nikes… Anders steekt dat te veel af tegen die blinkende bolides!

En what the hell is “smart casual”?[/quote]

Door zulke zaken blijf ik er gewoon buiten.

http://www.dresscode.nl/dresscodes/smart-casual/

Ik had het nog niet gezien. Ik zal gewoon met de “gewone” gaan want ze staan daar nogal uit het zicht.
                            Ik gebruik die parking meestal als we in Mechelen centrum moeten zijn.
                            En what the hell is “smart casual”?

Hier ook… Ik overweeg met de *porsche te gaan maar de parking is duidelijk op een andere locatie.
                              Zal niet beveiligd zijn vermoed ik.

Voilà, we zijn geregistreerd! Bedankt Walter en Eddybeer!
                                Gaan jullie met de Porsche of daily?

Zou wel willen komen maar mag de volgende 6 weken nie :driver: :driver: :driver: wegens gisteren schouder operatie 😐 😐 😐

@ Harly G , het is mogelijk om er bij te zijn maar dan die je u nog snel in te schrijven via onderstaande link ( tot 4 December )

http://porschemechelenevents.be/inschrijven

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 149)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.