Opening Porsche Centrum Mechelen

Home Forum Porsche Uitstappen Opening Porsche Centrum Mechelen

• Maker
    Discussie
  • 11 december is het zover, officiële opening Porsche Centrum Mechelen *Porsche .
    Zijn er nog forumleden die naar de opening gaan?

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 149)
    • Ik ga donderdag ook even

Spreken we misschien af op de parking (campus) om 19u20 of zo iets?

Hmm, dat is hier 2 boogscheuten en een stuurworp verder…zou ik mezelf kunnen uitnodigen? De Boxster heeft een onderhoud verdiend één dezer dagen…

Ook uitnodiging gehad , ga er wel eens een kijkje nemen op 11 Dec .

[quote=”raychem” post=186803]111€ ?????????????[/quote]
            Sorry Rachem … zie topic aangaande de rondrit door de Kempen, in gang gestoken door Monza en plaatsvond afgelopen zaterdag …

Bedankt voor de link Koen!
              Ik zal er zijn…

ik denk dat we hem met rode oorstopjes meer plezier doen! :mrgreen: maar ik vermoed dat het verhaal van de ezel en de steen wel voor hem van toepassing zijn. Die gaat zich geen 2 keer stoten. :bounce: (ooit horen zeggen dat hij zelfs geen 2keer stoot sinds de F er is)

111€ ?????????????

rode Ferrari muts en handschoenen :popcorn:

Ik zou maar geen rode paraplu meebrengen deze keer 😉 😈

mmmm …. zou ik afkomen???…111euro … :think: :think:

Bedankt, Vincent, we zijn blijkbaar dorpsgenoten.
                            Heb me ook kunnen inschrijven om kennis te maken met het nieuwe Porsche Centre bij ons in de buurt.

PDS

Ik heb ook uitnodiging gekregen. Geen idee vanwaar, maar ik kan gaan :coolness:

Heeft iemand hun e-mailadres?

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 149)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.