Openingsrit Porschisten

Home Forum Porsche Uitstappen Openingsrit Porschisten

• Maker
    Discussie
  • Zondag 17 april verzamelden de Porschisten in Erpe-Mere voor de openingsrit. Het was een rit die enerzijds het Land van Rode aan deed maar anderzijds ook het Scheldeland.
    Finish was in Kalken waar we genoten van een fijne maaltijd in Dorp 49.
    Snoer leverde een mooie voorraad foto’s, te bekijken via onze picasa pagina.

seizoenopenerporschisten2016013.JPG

seizoenopenerporschisten2016033.JPG

seizoenopenerporschisten2016039.JPG

seizoenopenerporschisten2016042.JPG

seizoenopenerporschisten2016046.JPG

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Het aantal keren dat mijn madam en ik daar al per fiets voorbij zijn gekomen…niet te tellen.
      In de tijd toen ze competitie deed waren de Scheldedijken hét ideale terrein om blokkentraining te doen.

Mooi daar op het punt van de foto: de Kalkense Meersen. Je kan je laten overzetten (niet met de auto) dan ben je in Schellebelle.

Ik loop daar voorbij als ik 30km training doe. Dat punt ligt op 11 km van mijn voordeur…

[quote=”TheFab” post=233212]Dank aan het bestuur en leden voor deze prachtige opening van het Porschisten seizoen.[/quote]
          Fabian, je vergeet jezelf te bedanken!
          Ja ja beste forumleden, The Fab is niet enkel een straffe 944 restaurateur. Hij was net als vorig jaar medeorganisator van een Porschisten rit.
          :applaus:

Het was zeker gezellig en heel mooie baantjes (ik kende er zelf nog veel niet alhoewel het in mijn achtertuin was ) Goede organisatie en roadboek ,zeker voor herhaling vatbaar . :applaus: :driver: :respect2:

Lijkt me wel gezellig, mooie foto’s :up:

Ondanks de lokale hagelbui in de voormiddag en dreigende wolken in de namiddag, onze openingsrit verreden in een stralend zonnetje. Vele nieuwe leden ontmoet (en weinig fietsers). De openingsrit kunnen we zeker geslaagd noemen.
                Vertrek in hof ‘t Schuurken waar de uitbater ons zelfgebakken worteltaart me zure room voorschotelde. Tussenstop aan de schelde in Wetteren. Eindstop in Dorp49 te Kalken. Dank aan het bestuur en leden voor deze prachtige opening van het Porschisten seizoen. Dank aan Snoer voor de foto’s. :up: :up: :up: :up:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.