Openlaten kofferruimte Boxster?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Openlaten kofferruimte Boxster?

• Maker
    Discussie

• Mario cardoen
    Deelnemer

Beste boxstervrienden,

Het is mij al een paar keer opgevallen als we de koffer openen(langs achter ) dat deze niet erg fris ruikt ,waarschijnlijk door de warmte van de motor ? 😎
      mijn boxster komt dan ook niet veel buiten tijdens de winter…
      natuurlijk kan ik hem een tijdje laten openstaan,maar nu komt mijn vraag ,dan blijft er een lichtje branden ,kan ik dat ergens afleggen? of gaat dit automatisch uit na een tijdje??(niet wachten tot de batt plat is hé :oops:)
      iemand ervaring mee 😕 😕 ??

Groetjes Mario
      S5000270.JPG

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Bedankt allen voor de snelle reacties!

ik heb intussen de koffer laten openstaan en idd de verlichting gaat uit na ong 15min.
        de bekleding voelt nergens vochtig of nat aan ,ik denkt dat het idd eerder olie zal geweest zijn die ernaast terecht gekomen is , ik houd het in de gaten en demonteer anders eens de bekleding bij een droge dag.heb ook de indruk dat het is wanneer hij echt warm is gereden of bij warm weer.

Welke geur stel je dan vast, muf – koelmiddel – olie…?

Ik had het in het begin ook even met de Boxster, totdat ik vast moest stellen dat het koffertapijt ooit olie had gezien in de rechterhoek. Waarschijnlijk kwam dit door het niet kunnen mikken in het gaatje 😆

Resultaat, spuitbus tapijtreiniger gaan halen in auto5, volledig koffertapijt gereinigd en nu na maanden ruikt deze nog steeds zo fris dat ik er heel mijn interieur tapijt ook mee heb gedaan en er als nieuw uitziet en ruikt.

Ik hoop dat het niet meer is dan iets in die aard.

Bakje vh waterreservoir en aansluiting effe laten nakijken? Gaan zeer geregeld stuk aan de onderzijde! Beetje vocht en warmte van de motor geeft je koffertapijt een tropische muffe geur! Als het erger word zal het ook onder de bestuurdersstoel vochtig aanvoelen! Gekend probje, ook voorgehad.

ja eventueel lampje afkoppelen…

maar die geur zou ik toch es onderzoeken ook precies…

Er staat toch geen vocht in uw koffer?
                Heb dit probleem nog nooit gehoord eigenlijk.

In principe gaat ‘t lichtje in de kofferbak uit, ik denk na een 15-tal minuten, probeer ‘t eens en anders neem je gewoon ‘t lampje eruit hé? 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.