Opfrissing velgen RSR look

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Opfrissing velgen RSR look

  • Maker
    Discussie
  • Vandaag mooi weer en ik had een vrije middag (uiteraard wel standby voor de klanten) dus ik dacht, laat ik mn keuringsvelgen voor mn 911 Iroc projectje eens opfrissen.

    Er komen eigenlijk 17 duims driedelige fuchsen op maar om naar de keuring te rijden heb ik uiteraard de originele velgen van de wagen nog liggen, die heb ik vandaag in RSR look gezet.

    Nu zit ik wel met de vraag wat te doen met de centercaps ? zilver of zwart ?

    sorry voor de blackberry kwaliteit van de foto’s

    IMG00101-20120315-1227.jpg

    IMG00098-20120315-1208.jpg

    IMG00102-20120315-1820.jpg

    IMG00104-20120315-1821.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Wim

      Inderdaad, moet zilver zijn. 😳

      Ik heb gewoon de laatste tijd teveel hooi op de vork, dus moet snel wat vanaf.
      Hersenen kunnen het niet meer bijbenen van deze oude man. 😉

        [quote=”cabrio wim” post=93117]Niet meer over discussiëren, en gewoon voor zwart gaan. 😉

        Ziet er echt niet uit dat zwart op de foto. :puke:[/quote]
        Euh… 😕
        Teveel verfdampen ingeademd Wim? :sarcastisch

          wat een vet masjien 😯

          als het enkel voor de heren van de keuring is zou ik ze roze verven, dan laten ze u meteen met rust en kijken ze niet meer naar de rest, gelijk blanco gekeurd :mrgreen: :happy:

          Wim

            Niet meer over discussiëren, en gewoon voor zwart gaan. 😉 (EDIT: bedoel Zilver.) 😳

            Ziet er echt niet uit dat zwart op de foto. :puke:

              en toch vind ik dat zwart ook iets hebben…
              Maar zo goed als elke rsr clone heeft ze grijs dus zal ik de trend maar volgen zeker ?

              Anoniem

                Prachtig project :respekt:
                Centercaps grijs voor mij.
                Ik moet de mijne ook nog doen, zijn nu zwart.
                [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Porschezuffenhaus005.jpg[/IMG]

                  Hier zeggen ze ; “T gie schoen zen iens et geverfd is” 😉

                    Of: hoe van een misbaksel een diamant te maken :applaus:
                    I bow for you :respekt:

                      Die wagen ken ik nog 😉

                      RSR look velgen zilveren caps

                        136.JPG

                        en weer beginnen samenbouwen.

                        181.JPG

                        182.JPG

                        193.JPG

                        IMG_0564.JPG

                        Ondertussen zit de rolkooi erin, ben ik aan t shoppen naar een rs mattenset en mooie zeteltjes.
                        Ik heb nog een zeer interessante motor op de kop getikt die volledig moet gedaan worden en er uiteindelijk in zou moeten komen, maar dit zal nog een serieuze opgave worden, motor blijkt een versleuteld nummer te hebben, het is geen standaard motor, waardoor nieuwe onderdelen bestellen voor de motor niet echt vlot verloopt..

                        IMG00190.jpg

                        Maar voor dit zomerseizoen komt er voorlopig een mooie gereviseerde 3 liter met profinox uitlaat in… en dan kunnen we eindelijk weer eens naar meetings en dergelijke komen !

                          @ Mushroom, de groene harten moet je irl gezien hebben… is echt wel vet…

                          een beetje uitleg, het betreft hier 911 van 1976 die ooit omgebouwd werd naar een flatnose DP II van DP Motorsport, volgens één van de vorige eigenaars is ook de drie liter motor door DP serieus aangepakt, 964 nokkenassen, injectie wat gemodifieerd, DP II uitlaat, ik
                          heb een FIA attest van de wagen al heb ik de authenticiteit daarvan nog niet kunnen checken. we zijn dan begonnen met hem om te bouwen naar een IROC RSR omdat ik daar zo ‘weg’ van ben.
                          En voor de puristen, ik spreek hier van ombouwen en niet van een restauratie, want dat is het uiteraard niet.

                          Het begon zo:

                          001b.JPG

                          009.JPG

                          Vervolgens beginnen strippen en demonteren.

                          005b.JPG

                          046.JPG

                          en dan carrosseriewerk passen en plannen.

                          113.JPG

                          En het eigenlijke werk…

                          146.JPG

                          124.JPG

                            Zilver :first:

                              Huh?
                              Het hart van de velg is in ‘t zilver, dan moet de centercap toch ook in’t zilver?

                              Als dat in’t zwart is komt dat bij mij altijd over alsof de originele gepikt zijn of verloren en je er dan maar een set andere op gezet hebt, in afwachting…

                              Maar wat een vet machien!!! 😯 :wtf: 8)
                              Care to give een woordeken uitleg? Paar fotookes van de werken ofzo? :lekker:

                              En in alle eerlijkheid: ik vind de zwarte harten sowieso mooier dan de groene. Ik zou dus zelfs de 3-delige in ‘t zwart/zilver zetten :mrgreen:

                              XXX

                                Toek, Zwart :relaxman:

                                  euhm, nu ga ik nog wa verder, zou ik dan de centercaps op mn gelbgrune driedelige fuchsen ook zwart maken ?

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.