Opfrissing velgen RSR look

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Opfrissing velgen RSR look

• Maker
    Discussie
  • Vandaag mooi weer en ik had een vrije middag (uiteraard wel standby voor de klanten) dus ik dacht, laat ik mn keuringsvelgen voor mn 911 Iroc projectje eens opfrissen.

Er komen eigenlijk 17 duims driedelige fuchsen op maar om naar de keuring te rijden heb ik uiteraard de originele velgen van de wagen nog liggen, die heb ik vandaag in RSR look gezet.

Nu zit ik wel met de vraag wat te doen met de centercaps ? zilver of zwart ?

sorry voor de blackberry kwaliteit van de foto’s

IMG00101-20120315-1227.jpg

IMG00098-20120315-1208.jpg

IMG00102-20120315-1820.jpg

IMG00104-20120315-1821.jpg

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
    • hier ook, ZWART

was ook mijn eerste idee, en toch twijfel ik nog steeds… ga ze morgen eens zoeken in de garage en ze erop leggen en een fotoke maken, ze zijn nu nog zwart dus, dan kunnen jullie hier ook je mening geven.

Kort en bondig , ZWART.

Vooraan zijn ze 9 duim breed, achteraan 13 duim breed, bandje is 345 :driver:

IMG_0570.JPG

Hier liggen ze op de wagen die er nu trouwens al weer wat anders uitziet… andere achterklep enz…

desktoppfb.jpg

Hier zie je de mooie driedelige fuchsen eronder liggen…

fuchsdr.jpg

Maar de vraag was dus, welke kleur van centercaps ? Zilver ? of Zwart ?

:wtf: :wtf:
              Wat een brede velgen, doet me denken aan de Buggy’s van de jaren ’70
              Ik wil wel eens foto’s zien als deze op de Porsche liggen? 😯 😯

Wow wat een velgen :respect2: Hoeveel J is dat achterwiel en wat is de bandbreedte?

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.