Opgelet met Plastidip

Home Forum Zeverhoekje Opgelet met Plastidip

• Maker
    Discussie

• Wim

Even een waarschuwing over het gebruik met plastidip.

Een klant van ons dacht dat het leuk zou zijn om zijn BWM achterspoiler in de rode Plastidip te zetten.
      Dus koopt via internet het produkt en gaat aan de slag.
      Nadat hij dit gedaan had bleken de reacties van familie en vrienden niet zo positief.
      Dus hij deze morgen het spul verwijderd, komt in paniek naar ons met het volgende achterblijvende resultaat 😥

Alles geprobeerd met speciale poets e.d maar zonder resultaat, wat achterblijft is een Barbie spoiler.
      Dus spuiten van spoiler is enige oplossing om dit weer goed te krijgen.

Niet leuk voor eigenaar, en jullie zijn gewaarschuwd voor je het op de lak van jullie lieveling gaat gebruiken.

Firma is aansprakelijk gesteld, en oplossing zal ik in verloop van tijd hier plaatsen.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
      • [quote=”python” post=142980]Das niet zo netjes nee ,stel dat die zen hele auto gedaan had .[/quote]

Dan waren we waarschijnlijk wat wijzer geworden 😉

Nu is de verkleuring op de lak van een kunststof spoiler .. wellicht gebeurt dit niet op de lak die op metaal zit :coolness:

En nee, ik ga niet de proef op de zom nemen ….

Das niet zo netjes nee ,stel dat die zen hele auto gedaan had .
          Zou het misschien iets te maken kunnen hebben dat die zijn wagen onlangs met iets behandeld heeft ( Simonis ,wax of derg. producten) ?

[quote=”cabrio wim” post=142932]@Olaf, zat er 1,5 dag op, en volgens mij heeft de zon deze dagen hier niet geschenen. 😉 [/quote]

Dan is dat inderdaad onwaarschijnlijk …

Ik ben benieuwd wat voor een feedback jullie krijgen … en of dit al vaker is voorgekomen … Plasti Dip® bestaat tenslotte al sinds 1972 :coolness:

Wim

Was originele Plastidip, dus dat is het probleem niet, en heb verpakking zelf gezien.
              Dus Vincent, niet te vlug roepen met Plastidip heb je dit niet voor. 💡
              Timo heeft het gepolijst, en is er niet door gegeaan, maar kleur zit er volledig in.
              Misschien omdat het een witte is, en deze kleur natuurlijk er gevoelig is, maar we horen reactie van hun wel af.

@Olaf
              , zat er 1,5 dag op, en volgens mij heeft de zon deze dagen hier niet geschenen. 😉

Verder geef ik gewoon een hint/waarschuwing, dus doe er mee wat je wilt. :relaxman:

Met plastidip heb je dat niet voor. Dus ofwel is het geen echte plastidip ofwel is het een spoiler die achteraf bij is geplaatst en toen niet deftig was gespoten?

[quote=”cabrio wim” post=142918].. oplossing zal ik in verloop van tijd hier plaatsen.[/quote]

Een andere (wel passende) kleur met PlastiDip er overheen zetten :coolness:

Ik vraag me af met wat voor antwoord PlatiDip komt … heb even gegoogled, maar vind verder niet van dit soort gevallen?

Heeft die BMW mss in de brandende zon gestaan?

Was het “echte plastidip” of ander spul? Er is namelijk al veel namaak op de markt.

Wel jammer voor de eigenaar.. :wtf:

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.