Opgelet regio Brugge en Kust

Home Forum Gestolen Porsches Opgelet regio Brugge en Kust

• Maker
    Discussie
  • Vanavond net voor ik wilde vertrekken met de P aangesproken in het Frans door 3 kleurlingen, ze hadden interesse voor mijn bestelwagen te kopen. er is geen enkele indicatie dat mijn bestelwagen te koop staat. Maar ze hadden teveel interesse in mijne P naar mijn goesting.
    Dus als goede waakzame burger heb ik een foto genomen van hun wagen en nr-plaat en doorgegeven aan de BIN ( buurt informatie netwerk ) zij hebben op hun beurt de Politie verwittigd.

De nr-plaat staat geregistreerd op een zigeuner groep met een zwaar verleden van inbraken en diefstal.
    De zigeuners staan nu te kamperen in Zeebrugge.

Dit is de wagen waarin ze rond rijden
    IMG_0321.jpg

een mens kan niet waakzaam genoeg zijn de laatste tijd

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Zeer goed gereageerd Mitridi, meer mensen zouden jouw voorbeeld moeten volgen, als ik zie wat er de laatste tijd in de grensstreek Limburg – Nederland is gebeurd.

Bedankt voor de tip 😉

Tsja, …, zouden ze echt zo dom zijn dat ze met daglicht en hun ‘echte’ nummerplaat op boevenpad zijn en zich kenbaar maken… maar ja, als ze bij mij voor de deur zouden staan met van die rare vragen/aanbiedingen, dan zou ik ook zenuwachtig worden. Als ik met de P ben en ik zie een grijze burgerbak met een verbouwde achterklep, :wtf: dan blijf ik er nog ff inzitten daar in Belgenland, hahaha … :coolness:

Met alle respect voor iedereen zijn mening maar ik heb één gezegde heel goed onthouden.
            “Vooraleer ik een oordeel vel over mijn buurman wil ik eerst 20 mijlen in zijn mocassins gelopen hebben”.
            Mvg Axel

@ WES: Ik zigeunerbloed :wtf: :wtf: :coolness:
              Ik begrijp de frustraties van u allen, maar je kan dit best oplossen in alle discretie en in uw eigen voordeel. Meer moet ik hier niet over uitleggen denk ik :what:

Goed gedaan Mitridi :salut:
                Tegenwoordig hoor je niets anders dan diefstallen en strippen van wagens :bounce:
                Je kan niet voorzichtig genoeg zijn ! :what:

[quote=”Gunn” post=135813]Goed gedaan Mitridi!
                  Privacy is heel belangrijk maar criminelen zouden GEEN rechten mogen hebben, ze schenden zelf toch alle wetten :what: :what: :what:
                  Helaas is dit apenland een paradijs voor hun :([/quote]

Awel dat vind ik nu ook sie
                  daarom de waarschuwing

Goed gedaan Mitridi!
                    Privacy is heel belangrijk maar criminelen zouden GEEN rechten mogen hebben, ze schenden zelf toch alle wetten :what: :what: :what:
                    Helaas is dit apenland een paradijs voor hun 🙁

Volgens mij heeft Pascal zigeunerbloed… 🙄 😆

Bedankt om dit te melden ! :up:

In belgenland hebben criminelen meer rechten dan hun slachtoffers :what:

[quote=”PVB” post=135771]Iemand zijn voertuig open bloot met herkenbare nr.plaat plaatsen op een forum is ook niet correct, :!:[/quote]

Niet correct wat zij doen is ook niet correct
                            Ze geven een kaartje onder het mom van autohandelaar te zijn en ondertussen de omgeving goed bekijken.

Ze weten dat we hier veel te laks omgaan met zulke situaties, ze reken er op dat die zaken niet gemeld worden.

Dik vet gelijk. De kantjes worden er al genoeg af gelopen ivm.criminaliteit. Ocharme die mensen hun rechten, F.ck off, behave, dan hedde da probleem niet.

[quote=”PVB” post=135771]Iemand zijn voertuig open bloot met herkenbare nr.plaat plaatsen op een forum is ook niet correct, maar begrijp uw standpunt en ook dat je dit wil delen met ons de andere forummers. Toch maar opletten geblazen zou ik zeggen :!:[/quote]

Niet correct??? Alsof die gangsters zo correct zijn. :think: :think:

De diefstallengolf hier op Graspop in Dessel was ook van die lieverdjes van zigeuners die er niet voor terugdeinsden om levensgevaarlijke gassen te gebruiken om hun slachtoffers te verdoven en daarna de tent leeg te roven.

Ze moesten allemaal met hunne mottige kop op de voorpagina tentoongesteld worden zodat iedereen gewaarschuwd is als ze in de buurt zijn. :what: :what:

Iemand zijn voertuig open bloot met herkenbare nr.plaat plaatsen op een forum is ook niet correct, maar begrijp uw standpunt en ook dat je dit wil delen met ons de andere forummers. Toch maar opletten geblazen zou ik zeggen ❗

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.