Opgelicht…

Home Forum Gestolen Porsches Opgelicht…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • dat laatste wat je daar zegt heb ik ook al meegemaakt, gewoonweg schandalig, die moesten ze gewoon van den dop afgooien, maar ja, wat doe je hieraan :bounce:

JV, je was je auto 1000% zeker kwijtgespeeld.

Been there in 2002… Wat was ik toen een idioot! Sedertdien sta ik als racist geboekstaafd. Wat niet waar is want ik ben heel selectief in mij oordeel. Mijn natuurlijk vertrouwen in de minder blanke medemens is sinds dan omgedraaid. Ik wantrouw, tot het tegendeel is bewezen. Wij verhuren ook in Gent, dus ondertussen heb ik alle praatjes wel gehoord… En dan maar verwonderd zijn waarom verhuurders niet aan allochtonen willen verhuren of werkgevers ze niet willen aannemen.

Ik heb ooit een Turk aangeworven, tenminste dat was de bedoeling. Meneer zei recht in mijn gezicht dat het voor hem voordeliger was om te blijven stempelen en hier en daar wat in het zwart bij te klussen…

aangifte doen voor de bedreigingen om zo toch je PV te krijgen. dit soort mensen mag niet ongestraft zo’n onnozelheden kunnen blijven uithalen !

Pas zelf nog vorige week zoiets meegemaakt. Een koppel wil naar een wagen komen kijken die ik te koop heb/had staan. Ze komen met een dikke Mercedes S-klasse aan. Met een 3e persoon bij die met de Mercedes rijdt en achter het stuur blijft zitten. Ze parkeren niet op de oprit maar zetten zich langs de straatkant. Wat ik al raar vond. De man en zijn vrouw/vriendin -beiden van allochtone afkomst- bekijken de wagen. Hij wil de wagen horen draaien dus ik start de wagen. Hij gaat er in zitten en begint heel veel gas te geven en overal aan te prullen. Ik wijs hem er op dat de motor nog koud heeft maar zijn vrouw/vriendin probeert mij door vragen te stellen af te leiden. Nu omdat ik een Duitse herder heb zitten gaat de poort aan straat altijd direct terug dicht. Gelukkig want ze konden dus niet opeens vertrekken. Daarop willen ze een testrit doen. Ik zeg dat hij als passagier kan meerijden maar niet zelf rijden (tweezitter). Veel tamtam want hij wil rijden en zijn vrouw/vriendin als passagier. Als ik dat weiger beginnen ze te dreigen. Een hoop gezever en gedoe en dan doet hij opeens een belachelijk laag bod. Met de leuke melding het beter te aanvaarden om verdere problemen te vermijden. Ik lach er eens mee en zeg dat het dan hiermee ophoudt. Ik open de poort net genoeg zodat ze er te voet terug door kunnen. Kwaad gaan ze weg en roepen ze nog wat dreigementen achter na. Wat me toen ook pas opviel was dat de Mercedes zijn motor constant was blijven draaien. Precies klaar om snel te kunnen vertrekken. Omdat ik camera’s heb hangen heb ik de beelden op een USB stick gezet en aangifte bij de politie (willen) gaan doen. Ik had ook hun nummerplaat genoteerd. Antwoord van de politie :zolang er effectief geen misdaad is gebeurd maken zij ook geen PV of wat dan ook op. Dus ze moeten eerst effectief iets doen of stelen en dan pas zal de politie een PV willen opstellen. Dus wagen van het internet gehaald en de prepaidkaart van het GSM nummer vernietigd (zet nooit uw eigen GSM nummer op zoekertjes sites). Ook maar even de wagens ofwel direct in de garage zetten ofwel uit het zicht van op straat.

misselijk makend… :what:

Maar dan heeft zelfs VTM er geen beelden van :coolness:

Pfff, een beetje 996 doet dat zelf! :mrgreen: :happy: :first:

djeezes, dat tart toch alle verbeelding :bounce:

man man, krijg zoiets aan uw deur :bounce: :bounce:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.