Opinie gevraagd ivm P993

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Opinie gevraagd ivm P993

• Maker
    Discussie
  • 2 concrete vragen :

– heeft er iemand ervaring (positief of negatief) met garage Vandenberghe in Sint-Martems-Latem ?

– deze staat er te koop :http://www.garagevandenberghe.be/nl/brands/car/porsche/7
    Good value for money ? Er staat nog een P993 C2 te koop met net iets meer km en net iets duurder. Ik veronderstel dat die meer kost omdat het een C2 is en geen C4 zoals mijn voorbeeld…voor de purist net iets fijner rijden ?

Bedankt voor de hulp !

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Bedankt voor de input.

Ben eens gaan kijken op de website van Carrera motors en ook op mobil.de. Als ik de prijzen vergelijk met de specifieke wagen die ik op het oog heb, valt de prijs in de zelfde lijn. Bovendien krijg je ook 6 maanden garantie en staan ze een expertise toe.

Sint-Martems-Latem is een rijke buurt, vandaar ook de concentratie van diverse dealers uit het hoge gamma.

Garage Vandenberghe kan je een beetje vergelijken met ASP uit Brasschaat, klik hier

en VR uit Schoten klik hier

Als je op hun site gaan kijken, zien de wagen er allemaal picobello uit.
          Maar de prijzen lijken mij afgestemd op een andere publiek en fors duurder
          dan elders voor hetzelfde.

Natuurlijk het grote deel van hun publiek, zal misschien niet veel rondsurfen
          als ze een wagen willen.

Ik zit geregeld in de buurt en stop er wel eens om te kijken wat er staat.

Garage Vandenberghe in Sint-Martems-Latem bestaat al een tijdje. Zij zitten meer in het luxewagen segment en kennen hun prijzen.

Onderhoud besteden ze uit aan de dealers indien nodig. Op dezelfde baan zit Carrera Motors en Ferrari Monza.

Onlangs zijn ze gestart met een Classic Afdeling. Hier willen ze een graantje meepikken van de hype van Classic wagens die er momenteel is. Hun Classics zitten ook weer in de hogere prijsklasse.

Er staat al zeer lang (meer dan 1 jaar) een 911T met olieklepje waar men 84.000 euro voor vroeg (overpriced). Men beloofde zelfs garantie op waardevermeerdering wat dat ook moge betekenen. Nadien zijn ze gezakt naar 75.000 euro. Momenteel staat deze wagen aan 69.900 euro.

Persoonlijk vind ik ze te duur. Als ik bv. bij hen meer moet betalen voor een Ferrari Dino dan bij de off. dealer 2 km verder (die 3 jaar waarborg geeft) voor een gelijkwaardige wagen dan is mijn keuze vlug gemaakt.

Voor een 996 van 2000 vragen ze 35.000 euro 🙄 Wagen staat momenteel bij een andere dealer in de buurt voor 36.500 euro.

Neem anders ook eens een kijkje bij Carrera Motors, zitten op dezelfde baan en hebben ook een viertal 993 staan.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.