Opleiding Porsche

Home Forum Porsche Uitstappen Opleiding Porsche

• Maker
    Discussie

• Coppens Johan
    Deelnemer

Beste medeforummers.

Op 26/03 en 16/04 ( 1,5 dag ) organiseert het Touring training center een opleiding Porsche theorie en atelier.
      Voorlopig gaat dit enkel in het frans door wegens te weinig belangstelling van de nederlandstaligen.
      Misschien zijn er onder u die geïnteresseerd zijn 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
      • Me inmiddels ook, samen met mijn broer, ingeschreven.

Interessant! Is dat dan de eerder vermeldde module 1 en 2 of een mix van beide?

Touring herhaalt zijn opleidingscycli waaronder een specifieke dagopleiding voor Porsche

datum: 28/01/2017 (Fr) en 04/02/2017 (NL) van 9u00 – 17u00
            prijs € 145,00
            info en inschrijvingen: Martine.Mahieu@touring.be

Touring training center geeft een opleiding Porsche theorie en atelier.

hoe/wie/wat/waar moet je contacteren bij Touring?

/AmbuRaf

XXX

idd deepee, een garage vinden met minstens 4 bruggen ter beschikking in een weekend en dan het juiste gereedschap, niet evident… 😥

weinig enthousiasme om ergens in het antwerpse een geschikte locatie ter beschikking te krijgen. denk dat best alle geinteresseerden zich rechtstreeks bij touring aanmelden. er is vanuit PFB al voldoende interesse om een NL training op te starten.

bij deze aan alle deelnemers veel wijsheid en plezier. aan de reguliere nederlandstalige lesgever bij touring zal het zeker niet liggen. die man poetst z’n tanden met WD40, doet een vleugje ATF in z’n muntthee, trekt z”n veters aan met een momentsleutel en vertrekt dan naar z’n werk 😉

Deepee,

ik ben ook geinteresseerd.
                      groetjes
                      Ricardo porsche

Hopelijk oud.. aan die nieuwe kan je zelf niks meer sleutelen 👿

Over welk(e) model(len) 911 gaat het ? Oldtimers of youngtimers of nieuwe wagens ?

Zijn er al datums bekend… deze zeker ROOD aanduiden in mijn agenda!

Hierbij nog een deelnemer! Brussel of Antwerpen beide ok.

Het oorspronkelijke aanbod was om het bij touring doorgaan, dat was de bedoeling en wel op vermelde data.
                                Zoals ik in de openingspost melde was er spontaan te weinig belangstelling ( min 8 dacht ik ) om een aparte Nl groep te vormen.
                                Omdat ik geïnteresseerd was heb ik de info naar het forum doorgespeeld zodat jullie geïnformeerd waren.
                                Als het zo verdergaat zijn er teveel kandidaten, ik dacht dat het max 12 is. Mezelf inbegrepen zouden er al 5 kandidaten bij Martine Mahieu ingeschreven zijn.

Als er nog plaats vrij is wil ik er ook bij zijn 😳 had dit draadje over het hooft gezien .
                                  De datum zijn toch 26/03/16 – 16/04/16 ?

No problem

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.