oplossing vraag topic starter.

Home Forum Porscheforum mededelingen oplossing vraag topic starter.

• Maker
    Discussie

• Wim

Had gisteren even tijd en ben het forum weer eens gaan door spitten in bepaalde draadjes.
      En daar viel het mij op dat er na vraagstelling van topic starter en heel veel antwoorden aangedragen worden en zelfs de goed oplossing of info.
      Daar viel mij op dat er dan eigenlijk van (vele) topic starters nadien geen antwoord meer gegeven is of de antwoorden geleid hebben tot de oplossing van probleem, is wel zo netjes als probleem opgelost is.
      Ik vindt dit eigenlijk niet kunnen voor de mensen die daar hun tijd insteken om mee te zoeken naar de oplossing van het probleem.
      Dus als er een vraag is van iemand in een draadje ook even weergeven of het gelukt is ja of nee.
      Weten wij dat het opgelost is en er verder geen energie meer moeten insteken.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Wim

Het punt is dat de nieuwkomers hier op het forum altijd mij eerst moeten passeren voor goed keuring.

Daar probeer ik zo goed mogelijk een filtering toe te passen, en zie dit ook wel een beetje aan hun vraag of antwoord als ze ergens proberen te posten, en staat mij dit niet aan krijgen ze geen toegang.

Daarbij hebben we de laatste tijd veel mensen die spam op het forum proberen te gooien in vorm van emails of verhalen met commerciële doelstelling, dus die wip ik gelijk al.

Als het serieuze zijn stuur ik ze meestal een mail met wat er van hun verwacht wordt op het forum, en de serieuze geven daar dan wel gehoor aan, maar velen hoor of zie ik niet meer, dus de hit en runners.

Maar even laten weten of een probleem door alle info opgelost is mag ook, wel zo leuk.

Alhoewel dat ik voor het geven van goede antwoorden geen voorbeeld ben, vind ik wel dat je overschot van gelijk hebt Wim!

Ik noem ze niet toevallig “hit and runners”.

Iemand een idee hoe wij ze kunnen herkennen en/of opvoeden?

Want ik kan mij gerust inbeelden dat de technische wonders die dit forum rijk is, hun enthousiasme wel eens zouden kunnen gaan beperken en dit ten koste van de liefhebbers.

Bewerking dus achteraf pas op het idee gekomen : wat als we onze McKlusky (forumeigenaar, mecenas, etc) vragen om onder onze “nickname” te vermelden wanneer we laatste online waren en van wanneer de laatste post is. Ik weet alvast dat de eerste info beschikbaar is onder de knop “profiel”. Zou dat helpen?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.