opmerkelijk prijsverschil

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen opmerkelijk prijsverschil

• Maker
    Discussie
  • Belgische 993 turbo S van 1996 met 75000km in uitstekende staat voor 60.000 €.
    Duitse 993 turbo S van 1998 met ongeveer evenveel km voor 119.000 €.
    Als ik het goed heb zijn er slechts een 120-tal 993 turbo S geproduceerd.
    Is dus in zekere zin een verzamelobject geworden.
    Vanwaar zo een gigantisch prijsverschil?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Anoniem

Ik had er enkele weken geleden al eens voor gebeld.

Knappe wagen maar zonde van de kleur. Is gewoon zwart, niet métallic en daar zie je dus echt alles op.

Het is inderdaad een gewone turbo die de “S” kit heeft
        de verkoper maakt er ook geen geheim van 8)

[quote=”chris_lbr”:1c3os2b4][quote=”jokke”:1c3os2b4]Belgische 993 turbo S van 1996 met 75000km in uitstekende staat voor 60.000 €.[/quote]

Maarre… waar heb je die gevonden (link) want ik zou hem toch wel graag eens willen zien. 🙂 [/quote]

Sorry,foutje.Hij is van 1997.

http://www.yezzzcar.be/cokelaere

[quote=”SimonSays”:3qtmhw52][quote=”911-lover”:3qtmhw52]En een GT2 is ook mijn droomwagen , doch is geen Turbo 😉 [/quote]

Foutje, Koen? GT2 heeft wel degelijk ‘n stel overmaatse haardrogers hoor 🙂 [/quote]

😳 Je hebt gelijk , ik zat met het GT3 blokje in mijn hoofd 😕 wink:

Anoniem

[quote=”jokke”:2tophw1n]Belgische 993 turbo S van 1996 met 75000km in uitstekende staat voor 60.000 €.[/quote]

M.i. betreft het hier een gewone TT met een fabrieks-kit erop. Uiteraard dat de prijs dan een stuk lager ligt dan voor een echte S.

Maarre… waar heb je die gevonden (link) want ik zou hem toch wel graag eens willen zien. 🙂

[quote=”911-lover”:h1rwnk26]En een GT2 is ook mijn droomwagen , doch is geen Turbo 😉 [/quote]

Foutje, Koen? GT2 heeft wel degelijk ‘n stel overmaatse haardrogers hoor 🙂

De 993 Turbo S is NOOIT in 1996 gemaakt , maar enkel in 1998 .
                  klikkerdeklik
                  En een GT2 is ook mijn droomwagen , doch is geen Turbo 😉

Een 993 Turbo S voor 60.000 € is wel heel weinig 😯
                    dit is een zeldzame porsche , waarschijnlijk is het een gewone turbo met een S bumper en zo
                    119.000 € is dan weer teveel daar heb je al bijna een 993 GT2 voor

De verkoper’s pretentie, of staat van de auto?? 😕

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.