Opnieuw een Porsche!!!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Opnieuw een Porsche!!!

• Maker
    Discussie
  • Gisteren was mijn geluksdag,mocht mijn Boxstertje gaan afhalen in de Limburg.
    Na een rit van zowat 100 kms heb ik toch al een algemene indruk van de wagen gekregen.
    Allereerst moet ik jullie vertellen dat mijn vorige wagen een BMW 328i A cabrio was,waar ik zeer tevreden van was,is mijn beste cabrio ooit geweest en zeker niet de duurste.
    Heb in een ver verleden reeds kennis gemaakt met Porsche namelijk:een gewone 944(’84),944 s2 cabrio(’91),recentelijker een 964 c2 cabrio.
    Nu de BMW weg was ben ik op zoek gegaan naar een Boxster en heb mijn oog laten vallen op een 2.7i (tiptronic.)van 2001.De wagen is momenteel uitgerust met de originele velgen die ik waarschijnlijk te koop ga aanbieden omdat er Keskin’s of RH cups gaan onderkomen.
    De zithouding en steun van de zetels in de Boxster voelen perfect aan ivm mijn vorige wagens.
    Het rijden zelf heb ik niets op aan te merken,de soepelheid en het hernemen met deze wagen,daar ben ik echt van in de wolken.
    Op autostrade tegen een gemiddelde van 130-150 km/u hoor je zo goed als geen windgeruis(ik heb al anders meegemaakt!)Het viel mij gisteren ook op hoe stil het was in een cabrio,tot ge het gaspedaal indrukt,dan hoor je de motor werkelijk “werken”.
    Hopelijk wordt het nu snel wat warmer en zonniger zodat het cabriorijden kan beginnen.
    Vraagje:waar laten jullie je onderhoud uitvoeren?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Van harte geluk gewenst

geen investering gedaan , zat er gewoon op tweedehands gekocht .
        Ik heb het liever origineel en weet niet of die 2 – 3 cm lager nog beter
        wegligging geeft . Maar als je het doet voor de look dat is ieder zijn smaak

in fotokes ben ik nie zo goe 😳 zal wel eens poging doen 😉

@ Danny:

1 cm,dat lijkt me wat weinig en niet echt de moeite tov de gedane investering,mijn gedacht 😉 😉

Fotoke zou al iets meer zeggen 🙄

Op mijn Boxster zit de M030 sportophanging van Porsche . Dat is maar 1 cm lager maar samen met 18 duim GT3 velgen is da zeer goe te doen .

WB

Mijne is ongeveer 3-4cm verlaagd met Bilstein-veren. Valt echt mee mbt drempels etc. Iets voorzichtiger rijden is uiteraard wel de boodschap 8) .

[quote=”cristof”:25ghvki1]ben blij dat ze goed staan onder je boxster maar ik zou hem toch een beetje lager leggen alle goesting he[/quote]

Verlagen is allemaal wel knap , maar ik woon in Antwerpen en dat maakt het niet echt plezierig om met een verlaagde wagen te rijden,veel teveel slechte wegen,putten,verkeersdrempels,etc…
                Ik geef toe dat het hem wel mooier zou maken,misschien dat ik mij in de toekomst toch nog bedenk…

ben blij dat ze goed staan onder je boxster maar ik zou hem toch een beetje lager leggen alle goesting he

@ Cristof

Ja,dat klopt 😛 P P

je hebt die velgen toevallig in meeuwen gekocht zeker ..dan was dat bij mij

WB

Heel mooie wagen! Nu nog verlagen die handel en dan staat hij er nog wat sportiever bij. Velgen zullen dan nog mooier uitkomen denk ik 8)
                        gr
                        WB

[quote=”eric63″:1o3fi0lz]Ik ga met mijn Boxster op onderhoud bij L.E. Cars te Baasrode-Dendermonde.
                          Nog nooit verrassingen gehad en prima werk.
                          Eric[/quote]

Hier hetzelfde. Ook het carrosseriewerk dat onlangs werd uitgevoerd is volgens de regels van de kunst gebeurd…
                          Pascal

mooie wagen, mooie velgen !!!

Als je op de link klikt dan werkt het wel….

https://porscheforum.be/album_page.php?pic_id=104

raar maar ik kan deze foto ook niet tonen als ze in het album staan 😕

[quote=”Luke”:2jkl689o]proficiat!!!

enne feauteau’s ❓ ❓ ❓

😀 [/quote]

Hier is ie dan:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.