Opnieuw een Porsche!!!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Opnieuw een Porsche!!!

• Maker
    Discussie

• jack bauer
    Deelnemer

Gisteren was mijn geluksdag,mocht mijn Boxstertje gaan afhalen in de Limburg.
      Na een rit van zowat 100 kms heb ik toch al een algemene indruk van de wagen gekregen.
      Allereerst moet ik jullie vertellen dat mijn vorige wagen een BMW 328i A cabrio was,waar ik zeer tevreden van was,is mijn beste cabrio ooit geweest en zeker niet de duurste.
      Heb in een ver verleden reeds kennis gemaakt met Porsche namelijk:een gewone 944(’84),944 s2 cabrio(’91),recentelijker een 964 c2 cabrio.
      Nu de BMW weg was ben ik op zoek gegaan naar een Boxster en heb mijn oog laten vallen op een 2.7i (tiptronic.)van 2001.De wagen is momenteel uitgerust met de originele velgen die ik waarschijnlijk te koop ga aanbieden omdat er Keskin’s of RH cups gaan onderkomen.
      De zithouding en steun van de zetels in de Boxster voelen perfect aan ivm mijn vorige wagens.
      Het rijden zelf heb ik niets op aan te merken,de soepelheid en het hernemen met deze wagen,daar ben ik echt van in de wolken.
      Op autostrade tegen een gemiddelde van 130-150 km/u hoor je zo goed als geen windgeruis(ik heb al anders meegemaakt!)Het viel mij gisteren ook op hoe stil het was in een cabrio,tot ge het gaspedaal indrukt,dan hoor je de motor werkelijk “werken”.
      Hopelijk wordt het nu snel wat warmer en zonniger zodat het cabriorijden kan beginnen.
      Vraagje:waar laten jullie je onderhoud uitvoeren?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • via het fotoalbum kan dat rechtsreeks klik bovenaan op album, de rest wijst zichzelf uit 8)

@ Luke:

Fotokes komen eraan,ik heb er al enkele maar daar zie je niet veel op,getrokken met gsm in zeer slechte omstandigheden.

@Blackboxer:

Ik heb de mijne van een partikulier gekocht,deze had er maar eentje staan.
          Het is zoals je zegt,je kan er lang naar zoeken maar eens wordt je geduld beloond.
          Ik weet nog wel ergens een mooie zwarte Boxster S staan,maar weet niet of deze binnen uw budget past.
          Dit was namelijk de wagen waarin ik eerst zeer veel interesse had,maar doordat de verkoper te lang gewacht heeft met zijn uiteindelijke beslissing over de prijs,heb ik maar besloten deze 2.7 aan te schaffen.
          BIV was iets goedkoper en aankoopprijs ook natuurlijk.

Kan ik al rechtstreeks foto’s posten of moet dit nog steeds via een omweg?

PLOFIZI-JAT!

Veel plezier toegewenst, ben ook al tijdje op zoek naar een deftige boxster,veel aanbod, maar mijn goesting nog niet gevonden…

Van waar komt de jouwe, stonden er nog ? link?

greets

soon to be BLACKBOXSTER

proficiat!!!

enne feauteau’s ❓ ❓ ❓

😀

[quote=”Setakira”:3frgnz69]En welke kleur heeft de wagen, zilver of zwart of een speciale kleur?

Cabriorijden lukt al vanaf 12° met windscherm en verwarming op maar dat zal je ook wel weten als je er al een paar gehad hebt 🙂 [/quote]

Het is een donker-blauwe,interieur is eveneens donker-blauw leder.

Ik ga met mijn Boxster op onderhoud bij L.E. Cars te Baasrode-Dendermonde.
                  Nog nooit verrassingen gehad en prima werk.
                  Eric

En welke kleur heeft de wagen, zilver of zwart of een speciale kleur?

Cabriorijden lukt al vanaf 12° met windscherm en verwarming op maar dat zal je ook wel weten als je er al een paar gehad hebt 🙂

WB

Proficiat en veel plezier met de aankoop van je boxster! Voor onderhoud ga ik al jaren bij Van Beurden in Retie.

gr

WB

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.