- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 12 maanden geleden door .
-
Discussie
-
13 november 2007 om 14:15
Gisteren was mijn geluksdag,mocht mijn Boxstertje gaan afhalen in de Limburg.
Na een rit van zowat 100 kms heb ik toch al een algemene indruk van de wagen gekregen.
Allereerst moet ik jullie vertellen dat mijn vorige wagen een BMW 328i A cabrio was,waar ik zeer tevreden van was,is mijn beste cabrio ooit geweest en zeker niet de duurste.
Heb in een ver verleden reeds kennis gemaakt met Porsche namelijk:een gewone 944(’84),944 s2 cabrio(’91),recentelijker een 964 c2 cabrio.
Nu de BMW weg was ben ik op zoek gegaan naar een Boxster en heb mijn oog laten vallen op een 2.7i (tiptronic.)van 2001.De wagen is momenteel uitgerust met de originele velgen die ik waarschijnlijk te koop ga aanbieden omdat er Keskin’s of RH cups gaan onderkomen.
De zithouding en steun van de zetels in de Boxster voelen perfect aan ivm mijn vorige wagens.
Het rijden zelf heb ik niets op aan te merken,de soepelheid en het hernemen met deze wagen,daar ben ik echt van in de wolken.
Op autostrade tegen een gemiddelde van 130-150 km/u hoor je zo goed als geen windgeruis(ik heb al anders meegemaakt!)Het viel mij gisteren ook op hoe stil het was in een cabrio,tot ge het gaspedaal indrukt,dan hoor je de motor werkelijk “werken”.
Hopelijk wordt het nu snel wat warmer en zonniger zodat het cabriorijden kan beginnen.
Vraagje:waar laten jullie je onderhoud uitvoeren?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.