Opnieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Opnieuw lid

• Dit onderwerp bevat 41 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Jan.
  • Maker
    Discussie

• Jan

dag iedereen,

sommigen onder jullie zullen de 1969 bahama gele 911 T nog wel kennen van Carreratochina…het leven is ondertussen flink veranderd, we zijn een 6-tal jaren verder. Helaas hebben we ons oudje moeten verkopen (op het slechts denkbare moment, financieel gezien)…

Na enkele jaren volop genieten van moto’s ben ik nu terug toe aan een 911 moment, en ik heb een goeie gevonden denk ik, een 911 SC targa uit 1981, Weinrot. De droom was eigenlijk een 964 targa, maar ja, ik ben geen miljonair.
      Ik moet zeggen dat na enkele dagen rijden het toch wel duidelijk is dat deze SC veel leuker is dan een oudje…het heeft misschien niet de fantastische look van een longhood, maar je hebt echt wel wat meer plezier onderweg. Er staan RUF bumpers op, wat ik eigenlijk helemaal zo slecht nog niet vind. Ziet er zeker niet ‘goedkoop’ of ‘aftermarket’ uit. Het rijgevoel zelf is trouwens erg verwant aan onze ouwe.

hier is ie,

vele groeten,
      Jan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • Jan

yups, 39cm, 🙂 echt fantastisch…

bij joma gekocht, ik kom graag bij die mannen 🙂

Jan

yups, 39cm, 🙂 echt fantastisch…

bij joma gekocht, ik kom graag bij die mannen 🙂

Mooi! :first:
            39cm? Van bij EZ?

Mooi! :first:
              39cm? Van bij EZ?

Dag Jan , ja dit is lang geleden dat we jullie nog uitgezwaaid hebben bij het verregende vertrek naar China op het St Pietersplein te Gent .Mooie SC heb je daar trouwens :respect2: geniet er maar van . Groetjes Snoer

Dag Jan , ja dit is lang geleden dat we jullie nog uitgezwaaid hebben bij het verregende vertrek naar China op het St Pietersplein te Gent .Mooie SC heb je daar trouwens :respect2: geniet er maar van . Groetjes Snoer

Jan

geniale modificatie, wat een verschil…rijdt super, veel meer gevoel, veel accurater plaatsen, veel specialer, en natuurlijk veel mooier 🙂

Jan

geniale modificatie, wat een verschil…rijdt super, veel meer gevoel, veel accurater plaatsen, veel specialer, en natuurlijk veel mooier 🙂

Ook mooi in’t zwart. Ik heb mijn stuur en embleem gekocht via EZ Powersteering
                        Supervriendelijk en zeer bereidwillig want ze hebben dit ook nog eens gratis geplaatst. Ik denk ook nog de goedkoopste. :up:

Jan

prachtig!

ik ben naar diene met de zwarte spaken aan het rondkijken 🙂
                          http://www.nardi-personal.com/index.php?option=com_content&view=article&id=307:nd-classic-5061-39-2300&catid=40&Itemid=280&lang=en

waar heb je het porsche embleempje gevonden?

Yep, 39 cm

20141128_144906-kopie.jpg

Jan

hey bladerunner, foto van het stuurtje is altijd welkom 🙂 39cm?

het hond’je’ hebben we gevonden in het asiel, het is een sarplaninac (macedonische herder), een schapenherder berghond.

danke Dirk, ja, kheb eens vergeleken met een maat van mij, ook met een SC, en het scheelt nogal wat in hoogte. Hoeft niet persé zo laag voor mij (alhoewel dat het er zeer wijs uitziet), maar ik ga er voorlopig niets aan veranderen.

De eerste tank is erdoor gebrand en de wagen voelt steeds beter aan. Ben nu bijna zeker dat we een zeer goeie gevonden hebben. Geen kosten in het vooruitzicht.

Wees welkom met je mooie Targa.

Ikzelf heb ook een houten Nardistuur geplaatst en om het sturen gemakkelijker te maken een elektronische stuurbekrachtiging geplaatst van EZ Powersteering. :driver:

Mooie auto, en blijkbaar ook mooie hond, welk ras? :think:

Die staat echt mooi op zijn wielen :up:

Ne perfecte “stance” noemen ze dat , niet ? :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.