Opnieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Opnieuw lid

• Dit onderwerp bevat 41 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Jan.
  • Maker
    Discussie

• Jan

dag iedereen,

sommigen onder jullie zullen de 1969 bahama gele 911 T nog wel kennen van Carreratochina…het leven is ondertussen flink veranderd, we zijn een 6-tal jaren verder. Helaas hebben we ons oudje moeten verkopen (op het slechts denkbare moment, financieel gezien)…

Na enkele jaren volop genieten van moto’s ben ik nu terug toe aan een 911 moment, en ik heb een goeie gevonden denk ik, een 911 SC targa uit 1981, Weinrot. De droom was eigenlijk een 964 targa, maar ja, ik ben geen miljonair.
      Ik moet zeggen dat na enkele dagen rijden het toch wel duidelijk is dat deze SC veel leuker is dan een oudje…het heeft misschien niet de fantastische look van een longhood, maar je hebt echt wel wat meer plezier onderweg. Er staan RUF bumpers op, wat ik eigenlijk helemaal zo slecht nog niet vind. Ziet er zeker niet ‘goedkoop’ of ‘aftermarket’ uit. Het rijgevoel zelf is trouwens erg verwant aan onze ouwe.

hier is ie,

vele groeten,
      Jan

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
    • Jan

yep, ik hou van dit kleur, past perfect in de tijdsgeest 🙂

ik rijd nu 3 dagen en het wordt steeds beter, motortje komt los, versnellingsbak gaat echt goed, etc…

achterkant:

ah nog n weinrot exemplaar (just like my coupe dd 16/12/1981) – we kunne n wijnclubke oprichte
          glaasje bordeaux ?
          good luck ermee
          James

Kan je eens een foto van de achterkant posten

Welkom terug met je fraaie Targa! :up:

Jan

Jan

Jan

1 foto per post blijkbaar 🙂

Jan

aha, okee, nog eens proberen dan, mijn foto’s zijn sowieso gelinkt, dus geen last op de database 🙂

danke mannen, ons Leentje vindt het ook allemaal super 😉

nu zit er een porsche 930s stuurke op, maar ik ga een grote houten nardi plaatsen denk ik, iemand zin in zulk een 930 stuur? 36cm diam, ATIWE ofzo, made in italy, peins dat die ook op 968CS zijn geleverd

‘t is een zalige kar, echt veel leuker dan een oudere…start onmiddellijk, reageert goed op de gas, veel meer koppel, schakelt een stuk beter (zelfs veel beter dan een splinternieuwe 901 bak) en het targa gevoel is super. Het enige wat ie niet heeft is het zeer subtiele en lichte sturen van een oudje, maar dat zal wel aan de dikke (205) voorbanden en het kleinere stuurwiel liggen.

Verder is het gewoon compleet thuiskomen, echt genieten, ik denk niet dat deze nog zo makkelijk zal verdwijnen uit mijn stal. 🙂 eens 911, altijd 911! 🙂

[quote=”wreckah911″ post=217691]posten gaat moeilijk hier…lukt niet[/quote]

De eerste 3 posts van een nieuw lid dienen vrijgegeven te worden door een moderator. Soms kan dit eventjes duren omdat wij ook nog een normaal leven leiden van werken, eten en slapen (allé, ik toch :mrgreen: )
                        Na je derde post zou je vrij moeten kunnen posten. Opletten met grote fotobestanden want die geven momenteel nog problemen. Best verkleinen naar 500Kb max en dan zou het moeten lukken.
                        Succes!

Welkom Jan. Mooie speciale P, en mooi kleur trouwens :up:

welkom
                            met je mooie Porsche
                            :drink:

Jan

posten gaat moeilijk hier…lukt niet

Proficiat :up:

Zeer mooie targa , de combinatie buiten/binnen kleur, bumpers en velgen is :first:

ken

welkom terug!!!
                                  idd mooie P

heb je nog meer foto’s?

Ziet er een zeer mooie SC uit, lijkt inderdaad wat op een 964 met die bumpers!

Welkom (terug) trouwens! 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.